تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان:

بازگشائی همه محورهای مواصلاتی مسدود شده بر اثر آب گرفتگی

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان از بازگشائی همه محورهای مواصلاتی مسدود شده بر اثر آب گرفتگی خبر داد.
بازگشائی همه محورهای مواصلاتی مسدود شده بر اثر آب گرفتگی
به گزارش عصر هامون محمدصالح بارانزهی در گفت و گو با خبرنگار با مهرستان با اشاره به مسدود شدن محورهای مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر و مهرستان به سرباز در اثر جاری شدن سیل، افزود: محورهای مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر و مهرستان به سرباز در اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه ماشکید از ساعت ۲۲  روز گذشته تا صبح امروز مسدود شده بود که با تلاش راهداران و امدادگران این مسیرها بازگشایی شد.
وی با بیان اینکه در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در منطقه این اداره در حالت آماده باش بود، تصریح کرد: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در منطقه اقدامات پیشگیرانه در نقاط سیل خیز شهرستان به عمل آمد که  ۲ اکیپ این اداره شامل ۲۴ نفر از راهداران و امدادگران به حالت آماده باش در آمدند.
وی ادامه داد: ۷ دستگاه خودرو و ماشین آلات سنگین اداره راه و شهرسازی مهرستان نیز در مسیرهای مواصلاتی مهرستان به شهرستان های ایرانشهر و سرباز مستقر شدند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان با اشاره به خسارات وارد شده به محورهای مواصلاتی مهرستان، خاطرنشان کرد: در پی بارش شدید باران بیش از ۱ میلیارد تومان خسارت به راه های مواصلاتی شهرستان خسارت وارد شد.
باران زهی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مسیرهای مسدود شده بازگشایی شده و تردد وسایل نقلیه از این مسیرها امکانپذیر است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی مونسون تا اواسط هفته آینده در منطقه رانندگان ضمن توجه به هشدارهای راهداری با احتیاط در مسیرها تردد کنند.
انتهای پیام/7261 https://www.asrehamoon.ir/vdcdxj0j.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما