تاریخ انتشار :جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۴
مسئول کانون پرورش کودکان و نوجوانان دلگان از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام توسط کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.
غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدای گمنام توسط کودکان و نوجوانان دلگانی+ تصاویر
به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس، مهری بامری مسئول کانون پرورش کودکان و نوجوانان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کودکان و نوجوانان دلگان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گلزار شهدای گمنام این شهرستان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان با شهدا تجدید عهد و پیمان کردند افزود: در این مراسم همچنین مسئولان ادارات شهرستان دلگان حضور داشتند.
مسئول کانون پرورش کودکان و نوجوانان دلگان تصریح کرد: پاسداری از حرمت خون پاک شهدا یک رسالت سنگین است که با اجر فراوان همراه است.
مهری بامری بابیان اینکه دشمنان نظام اسلامی که از تمامی توطئه های خود علیه اسلام و کشورمان ناکام مانده اند امروز با راه اندازی تهاجم فرهنگی سعی در سست کردن دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل نوجوان را دارند اضافه کرد: پس این را می طلبد که باید بیش از هر زمانی هوشیاری خود را نسبت به ترفندهای دشمن حفظ کنیم.
وی خاطر نشان کرد: نسل نوجوان و جوان ما باید در همه امورات خود از شهدای انقلاب اسلامی الگوگیری کنند و این وظیفه ما است که راه و مسیر را به آنها نشان دهیم.


 

انتهای پیام/8306
https://www.asrehamoon.ir/vdch-qn6.23nqvdftt2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما