تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
انجمن افراطی دانشجویان پیرو خط امام (ره) که در سالهای اخیر نقشی کلیدی در فعالیت های تنش زا و حمایت از عناصر فتنه ایفا کرده است، در آغاز سال تحصیلی دانشگاه نیز با اقدامی تحریک آمیز به حمایت از سران فتنه پرداختند.
​دهن کجی تشکل افراطی دانشگاه سیستان و بلوچستان به خطوط قرمز نظام/ نصب تصویر یکی از سران فتنه در غرفه استقبال از دانشجویان جدیدالورود
 به گزارش عصرهامون، مرور کارنامه این تشکل افراطی که مرکز فرماندهی آن در خارج از دانشگاه سیستان و بلوچستان قرار دارد و توسط افراد معلوم الحال و افراطی مدیریت می شود نشان می دهد هدف اصلی آن کشاندن فضای دانشگاه به دوقطبی کاذب و بهره برداری سوء برای اعمال فشار و تحقق خواسته های نامشروع است.
در حالی جشن دانشجویان جدید الورود در تالار فردوسی برگزار شد که تشکل خاطی دانشگاه بار دیگر از نیت سیاسی خود برای مصادره دانشجویان پرده برداشت.
این تشکل تندرو با نصب تصویر یکی از سران فتنه 88 در محل فعالیت خود با تذکر برگزارکننده گان جشن فعالیت خود را متوقف کرد.
فرماندهان نامرئی تشکل افراطی انجمن پیرو خط امام(ره) با هدف بهره برداری های سیاسی پیشتر نیز و با استفاده از موقعیت این تشکل راه پای عناصر فتنه را به استان سیستان و بلوچستان باز کردند، اقدامی که علاوه بر واکنش های مردمی با واکنش قاطع سکانداران دستگاه قضا استان روبرو شد.
تندروی ها آنها حتی باعث واکنش رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان شد، حجت الاسلام حمیدی در سخنانی خط قرمز دستگاه قضا را حضور فتنه گران و التهاب فضای استان دانست.
آبان 94 بود که لیدرهای این تشکل و با هدف ایجاد فضای دوقطبی و پیاده کردن افکار خود در محیط دانشگاه از علی شکوری‌راد، عضو حزب منحله مشارکت و بازداشتی فتنه را به دانشگاه سیستان و بلوچستان دعوت کردند تا وی از تریبونی رسمی بر علیه شورای نگهبان و حمایت از فتنه بپردازد.
البته حضور برخی از شخصیت های سیاسی استان در میتینگ های سیاسی این تشکل نیز بر گستاخی لیدرهای این تشکل افراطی افزود و باعث شد تا آن این حضور را مهر تاییدی بر فعالیت های افراطی خود بدانند و بی مهابا و در نقش پیاده نظام ضد انقلاب از داخل بر علیه نظام بتازند.
اواخر آذر 93 بود که علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان دعوت این تشکل افراطی و حامی سران فتنه را لبیک گفت و با حضور خود پیامی هدفدار به این تشکل داد.
درست بعد از این حضور دامنه فعالیت های این تشکل افراطی در محیط دانشگاه سیستان و بلوچستان افزایش یافت و آنها با فراغ بال بیشتری منویات فرماندهان خود در خارج از دانشگاه را به پیش برده و از هر فرصتی برای حاشیه آفرینی و تحمیل هزینه برای نظام استفاده کرده اند.
عبور از خطوط قرمز نظام درحمایت بی چون چرا ازسران فتنه، حمایت سایت های ضد انقلاب و سلطنت طلب ازعنصرتندروی این انجمن، باز کردن پای زندانیان فتنه به استان و حاشیه آفرینی برای نظام تنهابخشی ازتندروی ها و هنجارشکنی های انجمن اسلامی پیرو خط امام(ره) در یکسال و نیم  اخیر است.
علی ای حال وقتی مسولین استانی با آگاهی از عقبه سیاسی این تشکل افراطی دعوت آنها را لبیک می گویند دیگر نباید انتظار داشت تا عناصر تندرو و رادیکال آن برای خود محدودیتی قائل شوند. 


انتهای پیام//  https://www.asrehamoon.ir/vdcbzzbw.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما