تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۰
مسئول کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان دلگان خبر داد؛

کارگاه آشنایی با فضای مجازی و نمایش فیلم با موضوع محرم برای کودکان دلگانی

مهری بامری از برپایی کارگاه آشنایی با فضای مجازی و نمایش فیلم با موضوع محرم به مناسبت هفته ملی کودک در شهرستان دلگان خبر داد.
کارگاه آشنایی با فضای مجازی و نمایش فیلم با موضوع محرم برای کودکان دلگانی
به گزارش عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، مهری بامری مسئول کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برنامه های هفته کودک را در این شهرستان اعلام کرد و گفت: این برنامه ها از 17 مهرماه در دلگان آغاز خواهد شد.
وی افزود: برنامه های هفته ملی کودک با هدف تبیین و رویکرد فرهنگ محرم و عاشورایی و ارج نهادن به حقوق کودکان برگزار خواهد شد.
مسئول کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان تصریح کرد: برنامه های سلامت و کودکان، پلیس و کودکان با موضوع کودکان و آشنایی با فضای مجازی، کارگاه قصه گویی، معرفی کتاب عاشورا با هدف معرفی زندگی امام حسین (ع)، نمایش فیلم با موضوع و محتوای محرم و عاشورا برای کودکان به نمایش گذاشته خواهد شد.
مهری بامری با بیان اینکه کودکان، آسیب پذیرترین گروه در هر جامعه ای هستند بیان کرد: بی توجهی به شرایط زندگی و حیات کودکان آینده کشور و آن جامعه را بدون شک خدشه دار خواهد کرد.
وی به نقش بی بدیل خانواده در رشد جسمی و روحی کودک اشاره کرد و اضافه کرد: پس خانواده و سپس جامعه باید حقوق کودکان را به خوبی بشناسند و خود را مکلف به پاس‌ داشت آن بدانند.
مسئول کانون پروروش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: کودکان، برکت و خیر زندگی و سرمایه‌های آینده در هر جامعه به شمار می‌آیند و باید به درستی برای رشد و شکوفایی جسم و روح آنها تلاش و برنامه ریزی کرد.
انتهای پیام/ 8306 https://www.asrehamoon.ir/vdcamona.49na615kk4.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما