تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۹
مولوی سیدعلی قریشی گفت: بنده اطلاع دقیق دارم که در یک مجلس ختم در مسکوتان به مدت ۱۴شبانه روز هفت کیلوگرم تریاک استعمال شد که شرم آور است.
استعمال هفت کیلو تریاک در یک مجلس/ مسئولین اقدام جدی در مبارزه با مواد مخدر انجام دهند
به گزارش عصر هامون به نقل از سنت نیوز؛ اعتیاد و وابستگی به مواد مخدر دردی خانمان سوز است که متاسفانه گریبان عده زیادی از جوانان کشور عزیزمان این را را گرفته است و سبب تباهی آنان را فراهم نموده است.
مولوی سید علی قریشی امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج در گفت و گو با سنت نیوز درباره این معزل خانمان سوز و شیوع آن در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در دین مبین اسلام سلامتی و امنیت دو نعمت الهی بی بدیل می باشند که متاسفانه مواد مخدر و اعتیاد هر دو را به تباهی می کشاند.
وی در ادامه با ابراز تاسف از شیوع استعمال مواد مخدر در بین جوانان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: باعث تاسف است که بگوییم بسیاری از جوانان گرفتار مواد مخدر می باشندتا آنجا که این معزل به امری عادی و معمولی در بعضی مناطق کشور تبدیل شده است.
مولوی سید علی قریشی در ادامه افزود: در برخی مناطق سیستان و بلوچستان استعمال تریاک به صورت گروهی و جمعی و در مجالس شادی و عزا به وقوع می پیوندد.
امام جمعه اهل سنت فنوج ادامه داد: علماء و روحانیون به شدت با این قبیل عادات و رسوم غلط مخالفند به نحوی که بنده بارها به مجالس عروسی رفته و از باب امر به معروف و نهی از منکر از صاحب مجلس درخواست کرده تا بساط های این چنینی را به پا ندارند.
مولوی قریشی افزود: بنده اطلاع دقیق دارم که در یک مجلس ختم در مسکوتان به مدت 14شبانه روز هفت کیلوگرم تریاک استعمال شد که شرم آور است.
امام جمعه اهل سنت فنوج ضمن ابراز نگرانی از برپایی این چنین مراسماتی اظهار داشت: این چنین مراسماتی برای آینده جوانان خطرناک است و می طلبد مسئولین، علماء و روحانیون نسبت با برخورد با این معزل اهتمام جدی تری داشته باشند.
 
 
انتهای خبر / https://www.asrehamoon.ir/vdcefz8v.jh8o7i9bbj.html
منبع : سنت نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما