تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری گفت: تفکر امام خمینی (ره) در خصوص صدور انقلاب اسلامی از طریق تفکر و روحیه بسیجی در دنیا در حال گسترش است.
انقلاب اسلامی در دنیا از طریق تفکر بسیجی در حال گسترش است
به گزارش عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز فرمان امام خمینی (ره) بر تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه 58، گفت: در ابتدای تاسیس بسیج که یک نهال بود، حالا تبدیل به یک درخت تناور شده است.
وی با بیان اینکه نام بسیج یاداور مردانی بزرگی است که سالها در دفاع مقدس حماسه آفریدند افزود: بسیجی نهادی که تشکیل آن بنا به فرموده امام خمینی (ره) از برکات و اطاف خداوند متعال بوده است.
امام جمعه دلگان با تاکید بر اینکه تنها راه نجات کشور از مشکلات فرهنگی و اقتصادی و همه عرصه ها، بازگشت به فرهنگ و گفتمان بسیجی است تصریح کرد: کشور و جامعه ای که تفکر بسیجی در آن باشد از چشم طمع جهانخواران و مستکبران دور خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با اشاره به اینکه تکریم بسیج، تکریم و تضمین به آینده است بیان کرد: البته بسیجیان نیازی به تجلیل ما ندارند و این ما هستیم که نیاز به حضور بسیج داریم.
وی با بیان اینکه رویش های نسلهای بعد از نسل اول انقلاب پر خیر و برکت بوده است عنوان کرد: مبادا نام آوران و مجاهدان نسل اول انقلاب اسلامی از یادها و ذهن ها بروند.
خطیب جمعه شهر دلگان با تاکید بر اینکه تفکر امام خمینی (ره) در خصوص صدور انقلاب اسلامی از طریق تفکر و روحیه بسیجی در دنیا در حال گسترش است اظهار کرد: اکنون اگر جریانهای مقاومت در کشورهایی مانند سوریه، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی در عراق وجود دارند، منشا آن تفکر و روحیه بسیجی است.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری به درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی اشاره کرد و گفت: این عالم وارسته دردوران قبل از انقلاب اسلامی از یاران امام خمینی (ره) بود و در این راه سختی هایی زیادی را متحمل شد.
وی اضافه کرد:  آیت الله موسوی اردبیلی از اعضای شورای انقلاب در دوران شکیل گیری انقلاب اسلامی بود و بعد از آن ریاست قوه قضاییه بر عهده اش بود.
امام جمعه دلگان با اشاره به تحریم های جدید آمریکا بر علیه کشورمان، گفت: با این تحریم هایی که دولت آمریکا امضا کرده است، این را نشان داد که آمریکا به تعهداتش نه تنها عمل نمی کند بلکه آنها را هم نقض می کند.
 
انتهای پیام/8306 https://www.asrehamoon.ir/vdccexqo.2bqx48laa2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما