تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱
فرماندار میرجاوه گفت:جایگاه بسیج در تحقق اقتصادمقاومتی بسیار مهم و چشمگیر است و تمام ادارات و نهادها باید مانند بسیج و سپاه پاسداران در مسیر تحقق اقتصادمقاومتی گام بردارند چراکه پیشرفت اقتصادی کشور در گرو نهادینه شدن اقتصادمقاومتی در جامعه است.
جایگاه بسیج در تحقق اقتصادمقاومتی بسیار مهم و چشمگیر است
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون،محمد میهنی در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: قدرت امروز کشور را مدیون رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ترویج تفکر بسیجی در جامعه هستیم، تمام انقلاب های جهان پس ازمدت کوتاهی از عمرخویش از مسیر اصلی خارج شده و شکست خوردند اما انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه نهاد مقدس بسیج، تداوم یافت و الگویی برای تمام آزادگان جهان شد.

وی افزود: تفکر بسیجی توانسته دشمنان نظام جمهوری اسلامی را به زانو درآورد به طوریکه در 8سال دفاع مقدس به پشتوانه همین تفکربسیجی توانستیم پیروز جنگ باشیم و حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای عراق و سوریه توانسته اندبا بهره گیری از همین تفکر بسیجی،  داعش را به عقب رانده و در مقابل تروریست های خونخوار داعش ایستادگی کنند و نیروی بسیج ما الگوی تمام جهان شده است.

وی تاکید کرد: جایگاه بسیج در تحقق اقتصادمقاومتی بسیار مهم و چشمگیر است و تمام ادارات و نهادها باید مانند بسیج و سپاه پاسداران در مسیر تحقق اقتصادمقاومتی گام بردارند چراکه پیشرفت اقتصادی کشور در گرو نهادینه شدن اقتصادمقاومتی در جامعه است.

وی با اشاره به خدمات سپاه در خدمت رسانی به زوار پاکستانی اربعین، تصریح کرد:سپاه و بسیجیان خدمات بسیار شایسته ای در هنگام ورود زایرین پاکستانی ارائه کردند و نشان دادند که بسیجیان همواره آماده خدمتگزاری به کشور در تمام زمینه ها هستند و این شایسته قدردانی است.

انتهای پیام/4941

https://www.asrehamoon.ir/vdcg3q9y.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما