تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۴
در پی انتشار کلیپ کودک آزاری در فضای مجازی عنوان شد؛

رخداد کودک آزاری مربوط به سال ۹۶ در نیکشهر است

عزیزاله جهان‌تیغ، مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: رخداد کودک آزاری منتشر شده در فضای مجازی مربوط به سال ۱۳۹۶ در جنوب سیستان و بلوچستان است.
رخداد کودک آزاری مربوط به سال ۹۶ در نیکشهر است
به گزارش عصرهامون؛ امروز کلیپی از کودک آزاری در فضای مجازی منتشر شد که حاوی صحنه های دردناکی بود.

در این کلیپ فردی اقدام به تنبیه بدنی ۲ کودک خردسال می کرد که به دلیل داشتن صحنه های دلخراش، افکار عمومی سیستان و بلوچستان خواستار رسیدگی به این موضوع بودند.

بر این اساس خبرنگار این پایگاه خبری موضوع را از اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان پیگیری کرد.

این رخداد مربوط به سال ۱۳۹۶ در جنوب سیستان و بلوچستان است

عزیزاله جهان‌تیغ، مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان در این باره به خبرنگار ما اعلام کرد: ویدئویی حاوی صحنه های دلخراش کودک آزاری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مخاطبین نسبت به تعیین سرنوشت کودکان آزار دیده مطالبه عمومی داشتند.

وی ادامه داد:ضمن قدردانی از عموم دغدغه مندان حوزه اجتماعی و به منظور تنویر افکار عمومی باید گفت این رخداد مربوط به سال ۱۳۹۶ در جنوب سیستان و بلوچستان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از وقوع کودک آزاری با حضور تیم مرکز مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان نیکشهر در روستای مورد نظر ، فرایندهای مداخله ای و روانشناختی جهت خانواده و به ویژه کودکان آسیب دیده انجام پذیرفته است.

جهان‌تیغ گفت: اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در راستای وظایف تعریف شده خود اعم از کودکان آزار دیده، همسران آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، دختران و پسران فراری از منزل، زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، کودکان خیابانی و کار و سایر افراد در کلیه سنین که در شرایط بحرانی ویژه قرار دارند اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: این سازمان در خصوص افراد مذکور با رویکرد "تخصصی بودن"، "به موقع بودن" و "در دسترس بودن" و بخش هایی نظیر مرکز اورژانس اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی ( ۱۲۳ )، تیم سیار اورژانس اجتماعی همواره تلاش خود را برای کاهش آسیب های اجتماعی قبل "از مداخلات قضایی و انتظامی" حتی در دوردست ترین و صعب العبور ترین مناطق ایران انجام می دهد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchxznzq23nkkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما