تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲
شماری از کارکنان شرکت آب منطقه ای سیستان وبلوچستان به دلیل پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مسئولان امر به این موضوع شدند.
عدم پرداخت حقوق؛ زندگی را برای کارکنان آب منطقه ای سیستان وبلوچستان سخت کرد/ علت تاخیر 4 ماهه چیست؟
به گزارش عصرهامون، در تداوم عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارکنان اینبار قطار بی پولی در ایستگاه شرکت آب منطقه ای سیستان وبلوچستان توقف کرد و منجر به گلایمندی پرسنل شد.

برخی از کارکنان شرکت آب منطقه ای استان در تماس با تحریریه خبر از پرداخت نشدن حقوق به مدت 4 ماه خبر داده و گفتند: وضعیت اقتصادی بسیار سخت است با این شرایط چگونه باید زندگی کنیم؟

به گفته افراد، مسئولین شرکت آب منطقه ای استان تنها وعده می دهند اما از حقوق خبری نیست؛ عدم توجه به معیشت و خواسته های کارکنان علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، همچنان پابرجاست و امیدواریم با رسانه ای شدن موضوع، به وضعیت پرداخت حقوق و قرارداد ما هر چه سریع‌تر رسیدگی شود.


تنها 2 ماه حقوق معوق داریم!

در تماسی که خبرنگار ما با محمد دلمرادی، مدیر عامل آب منطقه ای سیستان وبلوچستان داشت، وی گفت: حقوق معوق کارکنان تنها 2 ماه است.

وی افزود: این افراد نیروهای طرحی بوده که برخی به صورت جاری و برخی از محل تملک دارایی ها حقوق می گیرند.

این مسئول تصریح کرد: تا دو ماه قبل حقوق معوق افراد چهار ماه بود که پس از آن 2 ماه پرداخت شد، پیگیر بوده و تاکنون مطالبات و موافقت نامه های استانی انجام شده، منتظر دستورِ مرکز هستیم.

دلمرادی گفت: تا دوهفته دیگر احتمالا موافقت نامه های کشوری نیز انجام خواهد شد و این میزان معوقه هم پرداخت می شود.

پایگاه خبری عصرهامون در راستای رسالت خود، پیرامون مطالبات مردمی تا حصول نتیجه و واریز حقوق کارکنان شرکت آب منطقه ای سیستان وبلوچستان موضوع را پیگیری خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcd9o0f5yt0oo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما