تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
جریان اصلاحات با سینه چاکی برای ضد انقلاب و انتشار اخبار فیک و زرد، بدبینی را به عموم جامعه القا و احساسات مردم را جریحه دار کرد، پاسخگوی بازی با افکار عمومی کیست؟
هرزگویی نشریه اصلاح طلب علیه امنیت اجتماعی/ روزنامه هم میهن همصدا با ضدنظام در ماجرای مهسا امینی
به گزارش عصرهامون؛ روزنامه اصلاح طلب هم میهن که با تنفس مصنوعی فتنه گران و منابع مالی نامشخص و کاملا پنهان از سوی اعضای رانده شده حزب رادیکال کارگزاران سازندگی از جمله غلامحسین کرباسچی احیا شده و در حال اداره است، در چند روز گذشته با موج سازی تخریبی بر علیه نظام جمهوری اسلامی و با بهانه واهی علیه گشت ارشاد ارزش های نظام اجتماعی و دینی را در اذهان عمومی شروع به تخریب کرده است.

 طرح و برچسب زنی اتهام دروغ و استارت پروژه کذب ضرب و شتم از سوی نیروی های گشت ارشاد دنبال روی فضا سازی های کذب مثلث عبری-عربی-غربی با بهره برداری از درگذشت مرحومه مهسا امینی دختر کردستانی که در ساختمان پلیس امنیت اخلاقی پایتخت دچار عارضه قلبی شده بود هجمه سازی های گسترده ای را در فضای مجازی و رسانه مدیریت کرده است.

تلاش ضدایرانی برخی فعالین اصلاح‌‎طلب و رسانه های وابسته به آن ها برای تحقیر جمهوری اسلامی با حربه دروغ رفتار جدیدی نیست، این جریان سیاسی به ظاهر مدعی اصلاح و دموکراسی ترد شده از سوی مردم با توجه به روند محبوبیت از دست رفته برای کسب پایگاه اجتماعی دست آویز تناقض گویی و رفتارهای متناقض شده است.

این طیف مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی در بزنگاه های مختلف خواسته است که خود را حامی حقوق زنان نشان دهد که همیشه دیری نپاییده که با فعالیت های کذب، با شکست و انفعال از سوی مردم روبرو شده است.

جریان بی اخلاق اصلاح‌طلب با دیکتاتوری تمام و استفاده از کلیدواژه های  "حجاب” "ورود زنان به ورزشگاه” "گشت ارشاد” دنبال سو استفاده های سیاسی از در دوره های مختلف بوده اند.

اما نکته ای که در ایام مختلف و رفتارهای چندگانه این افراد مذبذب ماب کاملا مشهود بوده سینه چاکی برای ضد انقلاب است، سوالی که هیچ گاه هیچ یک از فعالین اصلاح طلب از ارتباط با رسانه های بیگانه و تهیه خوراک برای آن ها در هرزگویی ها علیه امنیت اجتماعی پاسخ نداده اند، سوال این است که در کدام یک از این هرزنوشته ها و هرزگویی ها توانسته اند به آرامش جامعه کمک و در چنین شرایطی احساسات جریحه دار مردم را آرام کنند.

ورود برخی چهره های سیاسی افراطی اصلاح طلب به بهانه تضییع حقوق زنان از تریبون روزنامه هم میهن با عناوین "زیر سوال بردن حقوق شهروندی با پدیده ای گشت ارشاد"، "بی پناهی نسل جوان با وجود گشت ارشاد" و تیتر تحریک کننده این روزنامه در تاریخ یکشنبه ۲۷ شهریور با عنوان "جانی به مویی" از اقدامات تشویش اذهان عمومی این جریان بوده است.

کاربران فعال انقلابی و جریان های انقلابی در شبکه های اجتماعی با انتشار پست و توییت هایی در صفحات شخصی خود اقدام به ‏واکنش نسبت به این دروغ پردازی ها و رفتارهای سیاسی منفعت طلبانه و مطالبه از دستگاه قضایی با کلید واژه های #دادستانکجاست ‏و #دروغضربو _شتممهسا کردند.این اقدامات باعث ایجاد موجی جهت آگاه سازی و شفاف سازی در فضای مجازی برای مردم از سوی این کاربران خصوصا نسبت به دروغ پردازی های روزنامه اصلاح طلب هم میهن شد.

یکی از کاربران توییتری در اینباره نوشت: از آزادی در جمهوری اسلامی همینقدر بگم که روزنامه #هم_میهن آنقدر وقیحانه پازل سناریوسازی های دروغ علیه نظام و علیه امنیت کشور را تکمیل و با پول بیت المال و یارانه دولتی علیه واقعیت تیتر زده و گزارش تهیه میکند. واقعا #دادستان_کجاست و چرا با عوامل ترویج #دروغ_ضرب_و_شتم_مهسا برخورد نمی شود؟

یک کاربر دیگر نوشت: اونقدری فضای آزادی بیان توی مملکت حاکم شده که هر شخص و جریانی میتونه نقدش رو بیان کنه اما این وسط آزادی اراجیف ظلم به همه مردمه، وظیفه روزنامه دروغگوی #هم_میهن این وسط گفتن اراجیف هستش #دادستان_کجاست تا با مروجین #دروغ_ضرب_و_شتم_مهسا برخورد جدی کنه.
 



کاربر دیگری نوشت: شایعه رو دشمن درست میکنه منافق پخش میکنه احمق باور میکنه مدیونید فک کنید منظورم #هم_میهن. با #دروغ_ضرب_و_شتم_مهسا امینی میخواهید به کی ضربه بزنید #دادستان_کجاست تا فکری به حال منافقا کنه!
یکی دیگر از کاربران توییتر نوشته است: روزنامه #هم_میهن متعلق به جریان اصلاحات است در جریان مرگ مهسا امینی در حال سوء اسفاده از این اتفاق بر علیه امنیت ملی کشور است. این جریان در مقابل قتل عمد میترا استاد که توسط نجفی اتفاق افتاد روزه سکوت گرفتند.
یکی دیگر از فعالان توییتری نوشت: روزنامه زرد #هم_میهن با این تیتر و بازی با احساسات مردم یکی از مهره های مرموز پروژه کشته سازی و #دروغ_ضرب_و_شتم_مهسا امینی! پس #دادستان_کجاست که با این مخلان امنیت ملی برخورد کنه؟
 
 



یکی از کاربران با نام شهید ابراهیم هادی هم در صفحه شخصی خود نوشته است: در جریان فوت مهسا امینی روزنامه #هم_میهن وابسته به احزاب سیاسی جریان فتنه به دنبال برهم زدن نظم عمومی کشور است لذا  #دادستان_کجاست که در مقابل فتنه این جریان که اولین بار شایعه #دروغ_ضرب_و_شتم_مهسا را مطرح کردند برخورد و پیگیری های لازم را انجام دهد.
 فرشته عسکری هم یکی از کاربران فعال توئیتری گفته است: در فضای دروغ پردازی رسانه های منفعت طلب سیاسی اصلاح طلب، مطالبه ما این است که #دادستان_کجاست تا با بانیان و خاطیان پروژه #دروغ_ضرب_و_شتم_مهسا برخورد کند و فضای اجتماعی را از دست این گرگ های در پوشش گوسفند نجات بده.

 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjvvevhuqeiiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها