تاریخ انتشار :شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز گفت: مراسم یاد بود استادان محمد اشرف سربازی، کریمداد کزوری و خالق داد آریا در شهرستان سرباز در شهریور برگزار می شود.
مراسم یادبود استادان سربازی، کزوری و آریا برگزار می شود
مراسم یادبود استادان سربازی، کزوری و آریا برگزار می شود

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  پاپایا،نصیراحمد ملازهی افزود: بررسی و نقد آثار محمد اشرف سربازی، کریمداد کزوری و خالق داد آریا، نوآوری های سه شخصیت در عرصه شعر و ادب، بررسی اندیشه این سه شخصیت، تاثیر این سه شخصیت ادبی بر زبان و ادبیات بلوچی، جایگاه شعر و شاعری در شهرستان سرباز و جایگاه این سه شخصیت در زبان، ادبیات، فرهنگ و هنر ایران و بلوچستان، معرفی شاعران و نویسندگان گمنام این خطه از جمله موضوعات مقالاتی است که علاقمندان می توانند در مراسم یادبود استادان سربازی، کزوری و آریا شرکت کنند.

مقالات پژوهشی حداکثر ۲۰ صفحه و به صورت تایپ شده ارسال شود، مقالات قبلا در فراخوان دیگری انتخاب و معرفی نشده باشد و قید مشخصات صاحب اثر در مقاله الزامی از جمله شرایط  مقالات مراسم یاد بود استادان محمد اشرف سربازی، کریمداد کزوری و خالق داد آریا است.

مقالات برگزیده عودت داده نمی شود و نیز آثار برگزیده در قالب کتاب منتشر خواهند شد.

علاقمندان از اول تیرماه تا اول مردادماه فرصت دارند تا مقالات از دو طریق دستی به نشانی دبیرخانه یادبود- شهرستان سرباز- شهر راسک- خیابان معلم روبه روی منازل سازمانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز و یا از طریق پست الکترونیکی ershadsarbaz@mihanmail.ir ارسال نمایند.

گفتنی است، مراسم یاد بود استادان محمد اشرف سربازی، کریمداد کزوری و خالق داد آریا ۲۶ شهریور سال جاری در شهرستان سرباز برگزار می شود.
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcgyu93.ak9y34prra.html
منبع : پاپایا
نام شما
آدرس ايميل شما