تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۸
فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین کشور پاکستان خبر داد.
آمادگی مرزبانی سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین
به گزارش عصرهامون؛ محمد ملاشاهی در دیدار جمعی از رزمندگان، فرزندان شاهد و اعضای ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان که شب گذشته در محل مرزبانی برگزار شد گفت: اربعین می تواند به عنوان پل وحدت میان ایران اسلامی و کشورهای همجوار باشد که پایه واساس این وحدت نیز اباعبدالله الحسین(ع) است.
 
وی افزود: سیستان وبلوچستان در سال های دور مامن و مقر شبکه های جاسوسی مختلف بوده است که بر ضد نظام اسلامی فعالیت می کردند که به فضل الهی و تلاش پرسنل نظامی و انتظامی و مردم بصیر شیعه و سنی استان تمام این شبکه ها متلاشی شد اما امروز در جوار مرزهای این استان مستقر شده اند تا به هر نحوی که بتوانند به کشور ما ضربه وارد کنند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه علیرغم اقدامات شبانه روزی که معاندان انجام می دهند اما تاکنون نتوانسته اند به امنیت پایدار کشور و به خصوص سیستان وبلوچستان ضربه بزنند که این مهم نتیجه وحدت و همدلی مردم با نظام است که هر روز نیز بیشتر از پیش می شود.
 
به گفته ملاشاهی؛ هوشیاری و بیداری امروز مردم به خصوص نسل جوان و آینده ساز می تواند زمینه یاس و ناامیدی دوچندان دشمنان را فراهم کند چرا که گروهک های تروریستی و معاندان همواره به فکر ایجاد تنش و تشنج در این استان هستند.
 
فرمانده مرزبانی استان تاکید کرد: حضور جریان های فرهنگی قوی انقلابی در کشور یکی از اولویت های امروز است که می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند و اربعین حسینی بهترین بهانه برای دورهمی جوانان انقلابی در سیستان وبلوچستان محسوب می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این استان سالهاست که میزبان خیل عظیمی از زائران حسینی پاکستان است که از مرز میرجاوه وارد کشور می شوند تا به زیارت امام حسین(ع) بروند و همه دستگاه ها باید تلاش کنند تا این میزبانی به نحو احسن و در خور شان جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
وی ادامه داد: مرزبانی سیستان وبلوچستان نیز همچون گذشته آمادگی دارد تا با تمام قوا و امکانات میزبان زائرانی باشد که با شرایطی سخت و دشوار خود را به مرز ایران می رسانند و در تلاش هستیم تا خدمات مورد نیاز آنها را ارائه کنیم.
 
وی تصریح کرد: لازم است تا فضاهای جدید فرهنگی و معنوی با محوریت آشنایی بیشتر مردم با شهدا در سطح استان ایجاد شود که مرزبانی نیز آمادگی دارد در این زمینه در کنار سایر گروه های فرهنگی و انقلابی باشد.
 
ملاشاهی تاکید کرد: جلسات متعددی تاکنون به منظور استقبال از زائران حسینی کشور پاکستان برگزار شده و در نظر داریم تا سطح خدمات و تجهیزات به خصوص در مرز میرجاوه را گسترش دهیم تا زائران در ورود به کشور با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcb8fb8arhb8ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما