تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳
فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد پتانسیل های جدید به نام علی ابن موسی الرضا(ع) که محور آن خدمات رسانی به محرومان جامعه باشد تاکید کرد.
ایجاد پتانسیل های جدید آستان قدس رضوی با محوریت محرومیت زدایی
به گزارش عصرهامون؛ سردار علی اکبر افراسیابی در نشست با اعضای ستادی و مسئولان کانون های موضوعی دفتر نمایندگی آستان رضوی در سیستان وبلوچستان گفت: در گذشته نائل آمدن به خادمی بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) بسیار سخت و دشوار بود اما در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده مسیر بسیار هموار شده است.
 
وی افزود: اینکه افراد از دورترین نقطه کشور و استان هایی مانند سیستان وبلوچستان بتوانند مدال افتخار خادمی و خادمیاری را بر گردن بیندازند توفیقی است که باید قدردان آن بود و خداوند منان را از این حیث شاکر باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که امام رضا(ع) متعلق به هیچ قشر، مذهب و فرقه خاصی نبوده و متعلق به تمام مسلمانان است باید مسیر برای خدمت رسانی همگان باز باشد تا هر کس که شرایط و ویژگی های لازم را داشته باشد بتواند در راه توسعه و ترویج فرهنگ رضوی فعالیت کند.
 
وی ادامه داد: خادمیاری آستان قدس رضوی فرصت مغتنمی است که باید ارج نهاد چرا که با ایجاد این ظرفیت مناسب شاهد هستیم که اکثر کشور شور و حال رضوی گرفته و با تاسیس دفاتر نمایندگی، حتی دورترین شهرها و روستاهای کشور نیز از این فضای معنوی بهره مند شده اند.
 
افراسیابی افزود: خادمیاران رضوی نیز باید بیشتر از گذشته در راه انتقال فرهنگ رضوی و معرفی صحیح و دقیق امام رضا(ع) حرکت کنند و به دنبال احیای سیره و منش رفتاری و گفتاری امام هشتم در سطح جامعه باشند و این چراغ را در جای جای محل خدمتی خود روشن نگهدارند.
 
وی بر ضرورت ایجاد پتانسیل های جدید به نام علی ابن موسی الرضا(ع) که محور آن خدمات رسانی به محرومان جامعه باشد نیز تاکید کرد و خدمات صادقانه و خالصانه خادمیاران را صدقه جاریه دانست که آثار و برکات آن به نسل های آتی نیز منتقل می شود.

انتهای پیام/
 
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcfymdycw6dyja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما