تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۷
نائب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام بانوان شهرستان سراوان گفت: : دوری کردن از فضای مجازی و حفظ حجاب و عفاف می تواند تلاش دانش آموزان دختر سراوانی در حفظ انقلاب باشد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ هیئت بدنسازی و پرورش اندام بانوان سراوان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر مسابقات مچ اندازی قویترین دختر را در دبیرستان عترت این شهرستان برگزار کرد.

در حاشیه این مسابقه اشرف خوبخواهی نائب رئیس هیئت بدنسازی بانوان در گفت و گو با شستون گرامیداشت دهه مبارکه فجر، استعداد یابی و ایجاد روحیه شور و نشاط را از اهداف خود عنوان کرد و گفت: برخی از دانش آموزان دختر سراوانی از استعداد و نبوغ فوق العاده ای در زمینه مچ اندازی برخوردار هستند.

وی در ادامه حفظ تمامیت ارضی و اقتدار ایران اسلامی، الگو قرار دادن شهامت دلاورمردان عرصه جنگ نرم و سخت را از مهم ترین عوامل لزوم بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: دوری کردن از فضای مجازی و حفظ حجاب و عفاف می تواند تلاش دانش آموزان دختر سراوانی در حفظ انقلاب باشد.

خوبخواهی با بیان اینکه برگزاری این همایش ها و برنامه ها دانش آموزان را به سوی آرمان های انقلاب سوق خواهد داد، تصریح کرد: ما اگر استقلال فکری نداشتیم، نمی توانستیم زندگی با آرامش و سعادت مندی را تجربه کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت های جوانان ایران اسلامی در رشته های مختلف ورزشی بعد از انقلاب توضیح داد: بانوان این منطقه به برکت این انقلاب توانسته اند در اکثر رشته های ورزشی مشغول به فعالیت باشند.

نائب رئیس هیئت بدنسازی بانوان شهرستان سراوان با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی چشم دیدن پیشرفت های جوانان در حوزه ورزش را هم ندارند، یادآوری کرد: قطع به یقین آمریکا و استکبار به دنبال طرح ریزی دسیسه های جدیدی هستند و جوانان با حفظ نشاط و تندرستی هوشیار بوده تا در مسیر انحرافی دشمنان قرار نگیرند.
 
https://www.asrehamoon.ir/vdca06n6e49nw61.k5k4.html
منبع : شستون
نام شما
آدرس ايميل شما