تاریخ انتشار :شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۲
مسعود ملازهی گفت: در راستای توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در شهرستان سراوان 50 تن برنج توزیع شده و همچنین در 13 مکان برای رفاه حال شهروندان در حال توزیع شکر هستند.
به گزارش عصرهامون؛ مسعود ملازهی رئیس اداره صمت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از توزیع کالاهای طرح تنظیم بازر در بخش بم پشت خبر داد و بیان کرد: به بخش بم پشت 10 تن برنج اختصاص داده شده که پنج تن قبلا و پنج تن از امروز شنبه 7 دی با قیمت هر کیلو 68 هزار ریال توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین در بخش مذکور توزیع سه تن شکر با قیمت هر کیلو 42 هزار ریال  و 200 کیلو چای با قیمت هر کیلو 370 هزار ریال آغاز شده است که در روزهای آینده مجدد سهمیه چای به این بخش اختصاص خواهد یافت.

رئیس اداره صمت شهرستان سراوان ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان در سطح شهرستان سراوان 13 مکان در جالق، ناهوک، هوشک، دزک، خیابان حمزه، خیابان انقلاب، خیابان نبوت جنوبی، شهرک شهید رجایی و خیابان آزادی جهت فروش شکر در نظر گرفته شده که به هر فروشگاه سه تا چهار تن شکر جهت توزیع میان شهروندان اختصاص یافته است.

ملازهی با بیان اینکه در بخش جالق 10 تن برنج، 6 تن شکر و 500 کیلو چای توزیع شده است، گفت: در هفته گذشته 50 تن برنج در سراوان توزیع شد که با پیگیری های انجام شده برنج و شکر خریداری و هفته آینده روانه بازار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از کالاهای مورد نیاز و پر متقاضی در شهرستان گوشت گرم است که در تلاش هستند با برنامه ریزی مناسب و تدابیر لازم این کالا نیز وارد چرخه توزیع شود.

 انتهای پیام/   https://www.asrehamoon.ir/vdcb5wb8arhb8wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما