تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز یک نهضت جهانی دانست.
به گزارش عصرهاخون، به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار امام جمعه موقت شهرستان سراوان با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام الله دهه فجر، بیان کرد: دهه فجر سرآغاز یک انقلاب و نهضت جهانی بود.

وی با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم در خصوص حوادث و سرگذشت امت ها، افزود: با آمدن امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حق، حقیقت، بصیرت، دین، قرآن و عمل به دستورات الهی نیز در جامعه ترویج داده شد.

امام جمعه موقت سراوان ادامه داد: در دوران پهلوی بسیاری از مراکز حساس و غیر حساس در تصرف اجنبی و بیگانگان بود و آنان ایران را گهواره لذت خود می دانستند اما با ورود امام (ره) و روی کار آمدن حکومت اسلامی فساد و ابتذال سرنگون شد.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار خاطر نشان کرد: علی رغم تمامی سختی ها، امام (ره) در بدو ورود به میهن در قطعه ۱۷ بهشت زهرا اقدام به سخنرانی کرد که در آن زمان استقبال بسیار خوبی از امام شکل گرفت.

وی سخنرانی حضرت امام (ره) در جمع روحانیون، تجمع دانشجویان مقابل کاخ سفید در اعتراض به دخالت های آمریکا در امور ایران، کنفرانس مطبوعاتی امام خمینی (ره) با ۳۰۰ نفر از خبرنگاران داخلی و خارجی، دیدار جمعی از نمایندگان مستعفی مجلس شورای اسلامی آن زمان با امام (ره)، راهپیمایی عظیم همافران در بهبهان و بیعت با امام خمینی (ره) را جمله حوادث ایام الله دهه فجر بهمن ۵۷ عنوان کرد.

امام جمعه موقت سراوان سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز زن و همچنین ولادت حضرت امام خمینی (ره) در بیستم جمادی الثانی را تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcftjdyxw6dmta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما