تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه یادآور شهادت یکی از شخصیت های بی نظیر انقلابی، بصیر، مجاهد و ولایی است.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ معاون هماهنگ کننده سپاه سراوان به همراه جمعی از پاسداران به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با امام جمعه شهرستان دیدار کرد.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در این دیدار بیان کرد: امام خمینی (ره) با برافراشته کردن پرچم انبیاء و اولیاء یک تحول در دنیای بشری ایجاد کرد و امروز مفتخریم که در انقلاب اسلامی پرچم دار این مکتب و انقلاب هستیم.
 
وی با بیان اینکه امروز با همراهی و همدلی پرچم داری نظام در سلیمانی ها تجلی پیدا کرده است، افزود: هفته عقیدتی و سیاسی یادآور شهادت یکی از بی نظیر ترین مردان مجاهد، بصیر، عالم، پا به رکاب مکتب رسول خدا (ص) شهید مطهری است که شالوده انقلابی در مبانی فکری از ذهن این فرد تراوش کرده است.
 
امام جمعه سراوان ادامه داد:  شهید مطهری در اندیشه و عمل جزء چهره های سترک در تاریخ بود و از آنجایی که دشمن تاب دیدن چنین اشخاصی را در انقلاب اسلامی ندارد، این فرد مجاهد ولایی و انقلابی را به شهادت رساند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: این هفته یادآور چهره کم نظیر در تفکرو مباحث عرفانی و معنوی است که در میدان مجاهدت مرگ را در آغوش می گیرند.
 
وی شهید سلیمانی را الگوی و چهره درخشان عنوان کرد و ادامه داد: امید است با اجرای برنامه های فرهنگی، معنوی و فکری ترویج گر اندیشه و تفکر شهید مطهری باشیم.

لازم به ذکر است غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه های امروز به مناسبت هفته عقدیتی و سیاسی بود.
 
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdz90f5yt0sn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما