تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳
ژیلا میرمرادزهی گفت: وضعیت کنونی شهر سراوان در شأن مردم نیست و تلاش کردیم شخصی را به عنوان شهردار انتخاب کنیم که دارای توان مدیریتی بالا و تعامل با مردم و دیگر ارگان ها برای داشتن شهر ایده آل باشد.
به گزارش عصرهامون؛ ژیلا میرمراد زهی رئیس شورای شهر سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه آنچه که امروز در سراوان وجود دارد در شأن مردم این شهر نیست، بیان کرد: یکی از برنامه های شورای شهر جدید این است که دارای یک شهر ایده آل از هر نظر باشیم، شهر را به نقطه ای برسانیم که مکان مناسبت برای مشارکت کودکان و بانوان در زمینه های مختلف نیز باشد.

وی افزود: مردم سراوان به لحاظ تحصیلاتی و فرهنگی در سطح بالایی قرار دارند، بیش از 80 سال است که سراوان شهر شده و شهرداری دارد اما ظاهر مناسبی ندارد که تغییرات مناسبت با همکاری مردم و دیگر ارگان ها با شورای شهر انجام پذیر است.

رئیس شورای شهر سراوان ادامه داد: شاید در کوتاه مدت نتایج قابل قبولی به دست نیاوریم اما امید داریم در پایان دوره کارنامه مناسبی از خود برای مردم سراوان  به نمایش بگذاریم.

میرمردادزهی گفت: اینکه برخی گمان می کنند بانوان نمی توانند در پست های مدیریتی موفق عمل کنند به صورت جزء بیان کنند که فلان خانم در چنین پست مدیریتی نتوانسته است کارنامه خوبی از عملکرد خود داشته باشد اما در حوزه مدیریتی بانوان و آقایان افراد توانمند و ضعیف وجود دارد و مختص به یک جنسیت نیست.

وی اضافه کرد: در کل اگر گفته می شود بانوان توان مدیریتی ندارند قابل قبول نیست چرا که در عرصه های مختلف بین المللی، ملی و استانی بانوان توانمند بی شماری وجود دارد که در عرصه های مختلف مدیریتی موفق عمل کرده اند و اگر بخواهیم همه را به یک چشم بنگریم اشتباه است.

رئیس شورای شهر سراوان با بیان اینکه در مدت زمان طولانی به غلط در اذهان جا افتاده است که بانوان ضعیف تر هستند، خاطر نشان کرد:  به طور مثال در حوزه دندان پزشکی برخی گمان می کنند که در این حرفه بانوان نمی توانند عملکرد موفقی داشته باشد اما در عمل مشاهده می شود که دندان پزشک خانم کارش را بهتر انجام می دهد.

میرمرداد زهی در خصوص انتخاب شهردار گفت: برای انتخاب شهردار سراوان تفکیک جنسیتی قائل نبوده ایم ، آنچه مد نظر تمامی اعضای شورا بوده حضور افراد توانمند برای داشتن شهری زیبا و ایده آل از هر نظر بوده که فرد توانمند در حوزه مدیریتی، تعامل بالا با مردم و ارگان ها باشد انتخاب شود.

وی اذعان کرد: از مردم انتظار داریم همانطور که با انتخاب خود افرادی را به عنوان شورا برگزیدند در ادامه مسیر نیز پشتیبان منتخبین خود باشند  چرا که مدیریت شهری به تنهایی و بدون همراهی مردم امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcezz8zojh8ezi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما