تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۸
مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: وحدت کلید پیروزی شیعه و سنی میان مسلمانان و شکست دستاورد افرادی است که قصد تفرقه و ایجاد دوگانگی میان مسلمین را دارند.
به گزارش عصرهامون؛ مولوی عبدالخالق حسین  زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفتگو با خبرنگار شستون در خصوص اهمیت وحدت میان شیعه و سنی بیان کرد: وحدت کلید پیروزی مسلمانان است هرکس بخواهد این کلید را بشکند حتماً در پشت پرده برنامه‌هایی دارد.

وی گفت: در این منطقه سالیان سال است که دو مذهب شیعه و سنی در کنار همدیگر به صورت مسالمت زندگی می کنند و در مراسمات و مناسبت مذهبی و خانوادگی یکدیگر حضور دارند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان افزود: افرادی که با هم متحدند همیشه پیروز تر هستند و آن هایی که در میانشان تفرقه و دوگانگی وجود دارد شکست خواهند خورد.

مولوی‌ حسین زهی ادامه داد:  ملت ایران بدانند و آگاه باشند که دشمنان اسلام در صدد آن هستند که میان مسلمانان تفرقه بیاندازند و ما باید وحدت خود را هوشیارانه حفظ کنیم و به مقدسات هم دیگر احترام بگذاریم چرا که رمز پیروزی در ملت های اسلامی در گرو اتحاد و احترام به مقدسات است.

وی خاطر نشان کرد: شیعه و سنی با همدیگر برادرند، هر دو  مذهب  در اصول دینی یکسان هستیم در کتاب خدا، قبله و پیامبران و این دشمن است که می‌خواهد با اهانت به مقدسات شیعه و سنی در میان ما تفرقه بیاندازد.

انتهای پیام/خ https://www.asrehamoon.ir/vdcf0jdymw6djja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما