تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۲
اهالی منطقه بخشان سراوان 21 است که در حسرت بهره مندی از مجموعه ورزشی این منطقه به سر می برند به طوریکه استعداد های حوانان و نوجوانان این منطقه در نبود امکانات به هدر می رود.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ ورزش علاوه بر لذت و سرگرمی نقش به سزایی در سلامت افراد جامعه دارد و گزینه ی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به حساب می آید.

در شرقی ترین نقطه ایران ورزش تنها دلخوشی شهروندان این منطقه محسوب می شود اما بسیاری از جوانان از داشتن امکانات ورزشی مناسب و استاندارد در این منطقه محروم هستند.

از سوی دیگر کمبود امکانات و زیرساخت های ورزشی در زادگاه خورشید ایران می تواند منجر به افزایش آسیب های اجتماعی، افزایش بزهکاری و عدم شکوفایی استعداد های ورزشی شود.

همچنین سراوان دارای جمعیت جوان است که می تواند در عرصه های مختلف ملی و جهانی حرف برای گفتن داشته باشد اما به دلیل نبود امکانان مناسب و استاندارد برای انجام تمرینات ورزشی شناسایی پتانسیل های این منطقه با مشکل مواجه شده است.
 
بخشان یکی از نقاط آسیب پذیر شهرستان سراوان محسوب می شود که مجموعه ورزشی آن در سال 79 کلنگ زنی شده و پس از گذشت 21 سال همچنان به سرانجام مطلوب نرسیده است.

در این منطقه استعداد های درخشانی در ورزش وجود دارد که می توان به قهرمانی تیم فوتبال بخشان در مسابقات مختلف شهرستانی و استانی اشاره کرد لذا جوانان این منطقه چشم انتظار همت مسئولین مربوطه جهت اتمام پروژه ورزشی منطقه بخشان هستند تا بتوانند از سالن و مجموعه ورزشی استاندار بهره مند شوند.

اعتبار حلقه مفقوده مجموعه ورزشی بخشان
محمد رضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: کلنگ مجموعه ورزشی در منطقه بخشان سال ۷۹ به زمین زده شده است.

وی افزود: این مجموعه به طور کامل محوطه سازی شده و همچنین دارای زیرساخت هایی برای استخر شنا، زمین چمن و پیست تارتان است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به بودجه اندکی که هر سال به مجموعه ورزشی بخشان اختصاص داده می شود این مجموعه همچنان ناقص مانده و در 2 سال اخیر هیچ گونه تامین اعتباری در جهت ارتقای آن صورت نگرفته است.

گمشادزایی با اشاره به اینکه حصاز ورزشگاه فرسوده شده و در حال تخریب است، گفت: در سراوان جوانان با استعدادی وجود دارد که می توان با ساماندهی و کشف توانمندی های آنها زمینه شکوفایی و پیشرفت فرزندان این خطه از کشور را فراهم کرد.

انتهای پیام/خ https://www.asrehamoon.ir/vdcdo90f5yt0oo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما