تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲
دو زمین چمن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در شهرستان هامون به بهره‌برداری رسید.
زمین چمن مصنوعی در شهرستان هامون افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از اوشیدا، دو زمین چمن مصنوعی با اعتبار بر ۲۰  میلیارد ریال در روستای اسلام آباد و روستای کول از توابع بخش مرکزی، با حضور ادهم کرد مدیر ورزش و جوانان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار، اعضای شورای اداری، ریش سفیدان و معتمدین شهرستان هامون افتتاح شد.
 
سجاد کیخا بخشدار بخش مرکزی شهرستان هامون در حاشیه افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا گفت: باتوجه به پیشبرد اهداف دولت‌مردمی‌ و ضرورت توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی با هدف ایجاد روحیه نشاط و کاهش اسیب های اجتماعی و کشف و شکوفایی استعدادهای جدید و با توجه به وسعت و جمعیت بالای منطقه، مجدانه به دنبال افزایش تعداد این فضاهای ورزشی در سطح شهرستان بوده و هستیم.

کیخا در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها گفت: این‌ها گوشه ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت رفاه حال روستاییان عزیز هست که تقدیم شهروندان شهرستان هامون و جوانان غیور و ورزشکار منطقه می‌شود.
 
وی افزود: در پروژه زمین چمن مصنوعی اسلام آباد  از محل اعتبارات دهیاری و پروژه زمین چمن مصنوعی روستای ده کول هم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و دهیاری که در هفته دولت با حضور فرماندار جهادی شهرستان کلنگ زنی و قول بهره برداری آن را در ایام الله دهه فجر دادیم که امروز هر دو زمین چمن با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص دیگر پروژه‌های در دست کار در شهرستان افزود: ما کماکان بدنبال افزایش اینگونه فضاهای ورزشی در سطح بخش مرکزی و شهرستان هامون هستیم و برنامه ریزی برای احداث چند زمین چمن ورزشی دیگر هم انجام شده و درکنار همکاری با بقیه مسئولان بتوانیم دسترسی جوانان را به اینگونه فضاها بیشتر کنیم.

انتهای خبر/
 
 
 
https://asrehamoon.ir/vdcjymevhuqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما