تاریخ انتشار :شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳
یک کارشناس سیاسی دغدغه اصلی مردم را موضوعات اقتصادی عنوان کرد و گفت لازمه مهار تورم تولیدات اقتصادی است.
دغدغه اصلی مردم جامعه موضوعات اقتصادی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد رازدار در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب هر ساله با تعیین شعاری به‌عنوان شعار محوری سال جهت الگوبرداری و برنامه‌ریزی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به مسئولین و دست‌اندرکاران کشور هدف و راه را نشان می‌دهند. 

وی با بیان اینکه وجود یک شعار و یک هدف در آغاز سال نو قطعاً در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور تأثیرگذار است، تصریح کرد: مسئولین باید با جدیت نسبت به شعار سال نگاه کنند چرا که این مسئله یک راهبرد کلی برای برون‌رفت از مشکلات کشور است. 

وی با اشاره به شعار ساله‌ای گذشته خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به اقتصاد مقاومتی و تولید اشاره زیادی شده اگر به‌صورت جدی به این راهبردها که در سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری اعلام شده بود توسط دولت‌ها عمل می‌شد قطعاً وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور متفاوت باحال حاضر می‌بود. 

رازدار با بیان اینکه دغدغه اصلی مردم جامعه ما موضوعات اقتصادی است، یادآور شد: شعارهایی که در سال‌های گذشته از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده مکمل سال بعدی است؛ یعنی ما در وهله اول باید در زمینه اقتصاد مقاومتی، دانش‌بنیان و تولید اقدامات مناسبی را انجام دهیم تا بتوانیم در مهار تورم اثرگذار باشیم. 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید، خاطرنشان کرد: امروز تکلیف برای همه دست‌اندرکاران نظام به‌خصوص مسئولان اجرایی و اقتصادی روشن است و آن هم مهار تورم و کاهش فشار اقتصادی به مردم است. 

وی ادامه داد: دراین‌خصوص باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد چرا که وضعیت اقتصادی امروز کشور عادی نیست و نیازمند تحول زیادی است.

رازدار با اشاره به اقدامات سیاسی که از خارج کشور جهت فشار بر روی مردم ایران  انجام شده بود اظهار کرد: دشمن در زمینه‌های نظامی و منطقه‌ای از جمهوری اسلامی شکست‌خورده و تمام تمرکز خود را بر روی جنگ نرم و اقتصادی گذشته است از همین رو باید در حوزه اقتصاد کمربندها را محکم ببندیم تا سربلند از این جنگ تحمیلی کشور را بیرون بیاوریم.

​انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdccx4qsx2bqps8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما