تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴
حاصل سبد بی تدبیری دولت نه تنها باری از دوش مردم مظلوم استان برنداشت بلکه شأن و کرامت آنها را نیز زیر سوال رفت.
به گزارش عصر هامون به نقل از مطالبه گر، پس از گذشت مدتی از اعلام تخصیص سبد کالایی به مردم که از جانب رئیس جمهور و در برنامه گزارش صد روزه دولت صورت گرفت بالاخره این اقلام از روز یکشنبه در اختیار فروش گاه های منتخب قرار داده شد تا آنها نیز این کالاها را در اختیار مردم قرار دهند.
اما متاسفانه این عمل بی تدبیرانه دولت که با نیت خیر صورت گرفته است به دلیل آگاه نبودن از فضای کشور و مدیریت ضعیف موجب آزار و اذیت مردم شده و نارضایتی های زیادی را بوجود آورده است. به گونه ای که در مقابل مراکز توزیع کالا صف های طولانی با وجود بارش برف و سرما شدید و همچنین یخبندان مشاهده می شود.
شاید ارزنده نگاه داشتن حرمت مردم کوچکترین مسأله ای بود که جا داشت از جانب مسئولین مربوطه اندیشیده می شد تا به گونه ای نباشد که مردم احساس کنند صدقه دولت را باید در بدترین وضعیت جوی و صف های طولانی دریافت نمایند . اگر مسئولین مربوطه تنها ۵ دقیقه اتاق های گرم و صندلی های نرم خود را رها کنند و این صف های طولانی را مشاهده نمایند متوجه عمق فاجعه ای که خودشان رقم زده اند می شوند.
به گفته خبرنگار مطالبه گر که برای تهیه خبر در محل یکی از فروشگاه های منتخب حاضر شده بود مردمی که برای دریافت کالا مجبور بودند در یخبندان و زیر بارش برف شدید در صف های طولانی چندین ساعت را به انتظار بایستند بسیار ناراضی بوده و مظلومیتشان به حدی بود که هیچ رسانه ای نمی تواند این فاجعه را به تصویر بکشد.






مردم مظلوم استان سیستان و بلوچستان به خاطر برخی نگاه های منفی به این استان با دشواری زیادی زندگی می کنند که شاید این مسآله را بتوان قوز بالا قوز برایشان دانست به نحوی که وقتی پای درد دلهایشان بنشینید متوجه سختی وارده بر آنها می شوید.
زندگی در این استان به اندازه کافی سخت و دشوار می باشد که مسئولین به جای محرومیت زدایی و برداشتن بارهای سنگینی که بر دوش این مردم سنگینی می کند با عملی بی تدبیرانه اینگونه باری دیگر بر دوششان می گذارند.






شاید مهمترین سوالی که بتوانیم از مسئولینی که این وضعیت را بوجود آورده اند بکنیم این باشد که آیا اجازه می دهند خانواده خود نیز در این صف ها قرار گیرند و چنین وضعیتی را تجربه کنند؟ آیا خود نیز حاضرند در این صف ها قرار گیرند و سبد کالایی خود را پس از چند ساعت که زیر برف و باران بوده اند تحویل بگیرند؟
اما همیشه این مردم مظلوم به خصوص قشر مستضعف جامعه هستند که باید تاوان بی تدبیری مسئولین را به دوش بکشند و تاوان همه چیز را پس بدهند.
در آخر نیز باید این جمله ی حضرت امام را برای مسئولین یادآور شد که: «تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که دردِ فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.»
انتهای پیام/9031 https://asrehamoon.ir/vdcjy8ex.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما