تاریخ انتشار :شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
مولوی دهانی گفت: هدف گروهک های تروریستی از کشتار مسلمانان بی دفاع، ایجاد رعب و وحشت در بین ملل مسلمان است.
هدف گروهک های تروریستی ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است
هدف گروهک های تروریستی ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون، مولوی دهانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه جامعه اهل سنت کشتار مردم بی گناه را به شدت محکوم می کند، اظهار داشت: همیشه گروهک های افراطی بالاخص گروهک داعش وقتی در میدانهای نبرد کم می آورند دست به جنایت های ددمنشانه زده و مردم بی دفاع و بی سلاح را به خاک و خون می کشند.
وی با اشاره به اینکه این گروهک ها که خود را منتسب به اسلام می دانند، بیان کرد: در کدام اسلام روایت است که بدن های مردم مسلمان را در حال نماز و با زبان روزه در مسجد و خانه خدا تکه تکه کنند؛ مردم باید بدانند که این گروهک ها مسلمان نیستند بلکه کسانی هستند که تشنه خون مسلمانان شیعه و سنی هستند، امروز اگر یک شیعه در کویت شهید شد دل ما نیز در این خطه از کشوردردناک است و از این قضیه رنج می بریم.
مدرس حوزه علمیه زاهدان افزود: کشور کویت تا کنون کشور امنی بوده و در قضایای جنگ عرب، قطر و... با گروهک ها همکاری نکرده است به همین دلیل برای اینکه دشمنان انتقام خود را از این کشور بگیرند دست به انفجار مسجد و کشتار مسلمانان زده اند.
دهانی هدف این گروهک های گرگ صفت را که تشنه خون مسلمانان شیعه و سنی هستند، تفرقه افکنی، ایجاد رعب و وحشت بین مسلمانان عنوان کرد و گفت: آنها می خواهند با این اقدامات ددمنشانه مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند، اما بدانند وحدت و همبستگی بین شیعه و سنی همچنان پا برجا خواهد ماند و کوچکترین خللی به اتحاد بین آنان وارد نمی شود.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcgq793.ak9yw4prra.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما