تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بانوان عنصر موثر فرهنگی کشور هستند.
دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بانوان فرهیخته و اقشار تاثیرگذار حوزه بانوان استان
دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بانوان فرهیخته و اقشار تاثیرگذار حوزه بانوان استان
به گزارش عصرهامون، ظهر امروز رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با جمعی از بانوان فرهیخته و اقشار تاثیرگذار حوزه بانوان استان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار جمعی از بانوان به بیان مشکلاتی پیرامون حوزه زنان به ویژه در مناطق حاشیه نشین پرداخته و خواستار رسیدگی مسئولان به این دغدغه ها شدند.

مسئول واحد خواهران بسیج مداحان در ابتدای این دیدار به ضعف آموزشی در حوزه مداحی به خصوص نیاز به استاد مداح ویژه خواهران اشاره کرد و افزود: دیدار رهبر معظم انقلاب، اردوهای آموزشی و فرهنگی و بیمه مداحان از دغدغه های اصلی بانوان مداح استان است که می طلبد تدابیر ویژه ای در این خصوص به ویژه دیدار رهبر انقلاب اندیشیده شوند.

 زیرکی یکی دیگر از فعالان حوزه بانوان به بیان مشکلات زنان حاشیه نشین استان اشاره کرد و گفت: اعتیاد، نبود امکانات رفاهی و تفریحی، نداشتن شناسنامه و عدم پرداخت یارانه به برخی از مهمترین دغدغه های زنان در مناطق حاشیه نشین است.

یه گفته وی، سلامت اجتماعی جامعه در گرو سلامت زنان است کها گر به آن توجه نکنیم تبعات زیادی در این زمینه شاهد خواهیم بود.

یکی دیگر از بانوان فرهیخته استان به کمبود نیروی کارشناس در حوزه خواهران اشاره کرد و ادامه داد: باید به بحث طب اسلامی اهمیت بیشتری داده شود و سازمان تبلیغات می تواند در این زمینه حمایت کند.

پس از بیان مشکلات و دغدغه های بانوان فرهیخته و اقشار تاثیر گذار حوزه بانوان استان اما حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه در دوره پیش روی سازمان تبلیغات توجه ویژه ای به حوزه بانوان می شود، گفت: بانوان عنصر موثر فرهنگی کشور هستند.

وی گفت: نقش زنان در تعلیم و تربیت نسل فردای ما به مراتب مهم از نقش مردان است که در این راستا برنامه ریزی مناسب تری را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گفته قمی، اگر می خواهید آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح آموزش، باز کردن گره های اقتصادی و... را مورد توجه قرار دهید در این حیطه ها سهم کار فرهنگی استثنایی است و نقش بانوان در این امر مهم و حیاتی است.  
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcevv8zojh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما