تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۹
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رقابت ۲۱ کاندید در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی سیستان و بلوچستان

عطاء اله اکبری گفت: در این دوره از انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان که امروز برگزار می شود،۲۱ نفر به عنوان کاندید در سه گروه عمران، تاسیسات و معماری و شهرسازی معرفی شده اند.
رقابت ۲۱ کاندید در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی سیستان و بلوچستان
عطاءاله اکبری، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بر لزوم مشاركت حداكثری اعضای سازمان در نهمین دور انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تاکید کرد و گفت: این دور از انتخابات امروز پنجشنبه هشتم مهرماه به مدت یک روز و برای نخستین بار به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت الکترونیکی در حال برگزاری است.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی نقش مهم و با اهمیتی در کیفیت ساخت وسازها و همچنین رعایت ضوابط ومقررات ملی ساختمان برعهده دارد، لذا تشكیل هیئت مدیره‌ای مسئول و متعهد و قانونمند می‌تواند منجر به توسعه تعالی مهندسی، تامین حقوق شهروندی و حفظ جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شود.

این مقام مسئول گفت: در این دوره از انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان ۲۱ نفر به عنوان کاندید در سه گروه عمران، تاسیسات و معماری و شهرسازی معرفی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: چهار هزار و ۹۰۰ نفر از اعضای نظام مهندسی استان به صورت غیر حضوری و الکترونیکی می توانند در چهار چوب معین به کاندیدهای شایسته و اصلح رای دهند.

اکبری گفت: تعداد اعضای مورد نیاز هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  ۹ نفر است که از این تعداد پنج نفر در گروه عمران، ۲ نفر در گروه تاسیسات (یک نفر تاسیسات برقی و یک نفر تاسیسات مکانیکی) و ۲ نفر نیز گروه معماری و شهرسازی خواهند بود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد: امروز همزمان با برگزاری انتخابات، رای دهندگان (اعضای سازمان) از طریق یک لینک که در اختیارشان قرار می‌گیرد به سیستم رای دهی اینترنتی متصل خواهند شد و پس از احراز هویت می‌توانند به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: نرم‌افزاری که برای برگزاری این انتخابات استفاده می‌شود، گواهی آزمون امنیتی را از مراجع معتبر و قانونی اخذ کرده و از امنیت لازم جهت مخفی بودن آرای رای دهندگان و عدم امکان دسترسی اشخاص حقیقی و حقوقی به آرای ماخوذه برخوردار است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر شان کرد: در پایان زمان قانونی انتخابات، کار شمارش آرا آغاز می‌شود و نتایج آن نیز به تفکیک رشته و آرا ماخوذه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 
https://www.asrehamoon.ir/vdcbw5b8wrhba8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما