تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

خسارت ۳۸ میلیاردی چرخند حاره ای شاهین به تاسیسات برق منطقه ای

علیرضا پرنده مطلق گفت: در پی وقوع چرخند حاره‌ای شاهین بالغ بر ۳۸میلیارد ریال خسارت مالی به تاسیسات و تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان وارد شد.
خسارت ۳۸ میلیاردی چرخند حاره ای شاهین به تاسیسات برق منطقه ای
علیرضا پرنده مطلق، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد:در پی وقوع چرخند حاره‌ای شاهین بالغ بر ۳۸میلیارد ریال خسارت مالی به تاسیسات و تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان وارد شد.

وی ادامه داد: با عبور چرخند حاره ای شاهین از سواحل دریای عمان و شهرستان چابهار به بخشی از تاسیسات، تجهیزات، خطوط و پست‌های فشار قوی امور انتقال نیروی ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان خسارت مالی بالغ بر ۳۸میلیارد ریال وارد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: همه گروه‌های عملیاتی و مسئولان اجرایی امور انتقال نیروی ناحیه جنوب شرکت در آماده‌باش کامل جهت مقابله با شرایط بحرانی هستند.

مدیرعامل برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: پس از وقوع طوفان و بارندگی شدید شب و روز گذشته که موجب خسارت به بخشی از تاسیسات و تجهیزات امور انتقال نیروی جنوب شد، با حضور گروه‌های عملیاتی اقدامات اجرایی جهت رفع نواقص و معایب در کمترین زمان انجام گرفت.

پرنده مطلق تصریح کرد: از جمله خسارت‌های وارده، آسیب جدی به ساختمان پست ۶۳ کیلوولت پسابندر، پارگی سیم فیبر نوری خط انتقال ۲۳۰ کیلوولت پلان- چابهار و در پی آن معیوب شدن تجهیزات اکتیو پست های ۲۳۰ کیلوولت پلان و چابهار، آب بردگی پایه تیرهای خطوط فوق توزیع پسابندر و زرآباد است که مجموع خسارت‌های برآورد شده تا کنون بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال گزارش شده است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcivraz5t1a5r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما