تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
خطیب نماز جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه مطرح کرد:

استکبار جهانی سرافکنده از نمایش اقتدار ایرانیان در جشن پیروزی انقلاب

مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی میرجاوه در خطبه های این هفته نمازجمعه،گفت: نمایش اقتدار ایرانیان در چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب باعث سر افکندگی دشمنان و ایادی استکبار شد .
استکبار جهانی سرافکنده از نمایش اقتدار ایرانیان در جشن پیروزی انقلاب
به گزارش عصرهامون، به نقل از لادیز؛ مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی میرجاوه در خطبه های این هفته نمازجمعه، اظهار کرد: استکبار و ایادی استکبار امروز سر افکنده و شرمنده هستند از نمایش اقتدار مردم ایران در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب.

وی بیان کرد : ما چهل و سه سال وحدت، آرامش ، آبادانی ،عمران،پیشرفت تکنولوژی، امنیت،صبوری و استقامت را شاهد بودیم. ملتی که در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام با قدرت تمام ایستاده است، باز هم در صحنه تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و ولایت فقیه  با شور و شوق  فراوان حضور پیدا کردند .


مولوی ریگیان پور اذعان کرد: بحث تبیین دستاورد های انقلاب  برای جوانان و نسل های آینده از اهمیت بالایی برخوردار است همانطور که مقام معظم رهبری بارها  به این مهم اشاره داشته اند. علما و اساتید حوزه و دانشگاه این وظیفه مهم را بر عهده دارند که هرچه بیشتر دستاورد های انقلاب را برای جوانان تبیین کنند .


وی تصریح کرد: امروز ملت ایران اتحاد و انسجام خودش را به رخ جهانیان کشید و بار دیگر هم به جامعه مستکبر غربی نشان داد که همچنان آرمان های  معمار کبیر انقلاب  اولین دغدغه مردم ایران است .


امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه ضمن تقدیر از نماینده دولت در شهرستان تلاش های جهادی وی را در زمینه سامان دهی  مرز میرجاوه جهت بهبود  معیشت مرزنشینان ستودنی توصیف کرد . 



انتهای پیام / https://www.asrehamoon.ir/vdcjymevyuqexvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما