تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۰
محمد جواد سجادی گفت: هدف بیانیه گام دوم انقلاب دستیابی به تمدن نوین اسلامی است.
هدف بیانیه گام دوم انقلاب دستیابی به تمدن نوین اسلامی است
به گزارش عصرهامون محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با داشتن رهبری فقید وفرزانه و مردم با بصیرت چله دوم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته و اکنون قدم به دهه ی پنجم برداشته، اما در طول این مسير دشمنان و مستکبرین گمان های باطلی در سر داشتند که ایران را تضعیف کنند.

وی افزود: در چنین نقطه ی عطفی بود که رهبر انقلاب برای ادامه این راه روشن به تبیین دستاوردهای شگرف چهاردهه گذشته پرداختند، پس توصیه های اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ ارائه کردند که از جمله آن ها می توان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در حقیقت بیانیه گام دوم انقلاب تجدید میثاقی است خطاب به ملت ایران به ویژه جوانان در راستای خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، سند یک دکترین و راهکاری بوده که به منظور اجرا در دههٔ پنجم انقلاب مدنظر قرار گرفته‌ و هسته مرکزی آن سپردن کار به جوان‌ها با هدف یک پیشرفت همه‌جانبه است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به بیانیه گام دوم و سخنان رهبر معظم انقلاب همیشه تاكید بر تقویت استعدادها و شناسایی ظرفیت های كشور دارد.

سجادی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب نشان‌دهنده حرکت مستحکم، رو به رشدی بوده و در واقع انسان عاقل زمانی که راه می‌رود، تا گام اول تثبیت نشود، گام دوم را برنمی‌دارد؛ از این رو، گام دوم انقلاب نشان‌دهنده تثبیت گام نخست انقلاب است و این امر عمق ناامیدی دشمن را در شکست انقلاب نشان می‌دهد و از این به بعد می‌کوشد مانع برداشتن گام‌ها توسط انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb50b89rhba5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما