تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۹
محمد هراتی گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است
به گزارش عصرهامون محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بیانیهٔ گام دوم انقلاب نوشته، رهبر جمهوری اسلامی ایران است که ایشان به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صادر کرد و با مخاطب قرار دادن جوانان، ضمن بیان پیشینه وقوع انقلاب و دشواری‌های آن، به دستاوردهای چهل ساله انقلاب پرداخت و چشم‌انداز آینده را در بخش‌های مختلفی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد تبیین کرد.

وی افزود: بیانیه گام دوم سند و منشور مهم و شامل  دلالت‌های جهانی و دلالت‌هایی برای نظام حکمرانی هم در سطح جهانی و ملی دارد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: استقرار عدالت، یکی از بنیادی‌ترین اهداف تمدن نوین اسلامی محسوب می شود و نیازمند آن است که بررسی شود در کدام نقاط می‌توان این امر مهم را با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی مستقر کرد.

وی اضافه کرد: در حقیقت مخاطب تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ملت ایران و به طور خاص جوانان هستند و در این عرصه، جوان های دانا و متعهد می‌توانند هم مطالبه تبیین کنند و نیز در این عرصه حضور فعال داشته باشند.

هراتی خاطرنشان کرد: باید واقعیت‎های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای همگان خصوصا نسل جوان بازگو و تبیین شود.

وی عنوان کرد: امروز نخبگان نقش موثری در جهاد تبیین دارند و هر چقدر بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده و آنها را وارد این فضا کنیم به طور یقین نتیجه بهتر و تاثیرگذارتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdo90fnyt0ox6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما