تاریخ انتشار :جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۹
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: روز قدس فرصتی برای همدلی با ملت فلسطین است امروز مردم ایران به ویژه مردم مرزدار سراوان حضور پررنگ و پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشتند و با مشت های گره کرده علیه استکبار جهانی شعار سر دادند.
استکبار ستیزی انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت ها شد/روز قدس فرصتی مناسب برای همدلی با ملت فلسطین
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ حجت السلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: در چند روز اخیر شاهد دیدار رهبر فرزانه انقلاب با دانشجویان بودیم که نکاتی بسیار زیبا، راهبردی و آموزنده از زبان و کلام رهبر فرزانه انقلاب در این جمع بیان شد.

وی ادامه داد: یکی از شاخص ترین شاخصه انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر ظلم، استکبار ستیزی و زیر بار نرفتن ظلم است و این شاخصه دنیا را بیدار و ملت ها را متوجه ایران کرد.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نماد اسلام ناب است، اضافه کرد: امروز جهان در آستانه ایجاد نظم جدید بین المللی است که نظریه شکل گیری نظم جهان تک قطبی نکته بسیار قابل تامل است که انقلاب اسلامی باید در این مسأله به خوبی فعالیت برنامه ریزی و بستر سازی داشته باشد.


وی خاطر نشان کرد: دشمن با قدرت تمام تلاش می کند مردم ایران ناامید شوند، انفعال داشته باشند و نسبت به بسیاری از مسائل بی تفاوت باشند و احسان ناامیدی کنند اما توجه داشته باشیم که از قدرت دشمن کاسته شده و امروز دچار سردرگمی و گرفتاری شده است.

امام جمعه سراوان تصریح کرد: در چند روز اخیر شاهد فداکاری های جانانه ای در فلسطین بودیم که نشان می دهد مقاومان به این نتیجه رسیده اند که باید مقابل رژیم صفاک صهیونیستی ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه وحشی گری رژیم صهیونسیتی دیگر به اوج رسیده و سازش غلط است، ادامه داد: روز قدس فرصتی برای همدلی با ملت فلسطین است امروز مردم ایران به ویژه مردم مرزدار سراوان حضور پررنگ و پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشتند و با مشت های گره کرده علیه استکبار جهانی شعار سر دادند.

وی گفت: هفتاد و اندی سال است که رژیم غاصب اسرائیل که بوی از انسانیت نبرده و دیانت ندارد مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان را با چندین هدف غصب کرده است.

امام جمعه سراوان جایگاه استراتژیک و موقعیت جغرافیای خاص مسجد الاقصی، تسلط بر ممالک اسلام، از بین بردن قداست و ارزش های اسلامی را از جمله اهداف استکبار برای غصب و تجهیز اسراییل در این منطقه عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد:  استکبار در دنیای اسلام عربده کشی هایی داشت و با طراحی نقشه نیل تا فرات در تلاش بود تا آرمان های اسلام و ارزش های مسلمانان را از بین ببرد اما با وجود و ورود انقلاب اسلامی تمامی نقشه های آنها نقش بر آب شد.

وی خاطر نشان کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان که توسط امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شده نقطه عطفی بر بیداری ملت های مسلمان، عقب نشینی رژیم غاصب و نقطه قوت بر اذعان ملت های مسلمان شد.


امام جمعه سراوان گفت: امروز شاهد مجاهدت و دفاع ویژه مسلمانان فلسطینی مقابل رژیم غاصب فلسطین هستیم که این خود نوید این را می دهد که به زودی این رژیم جعلی از بین خواهد رفت. https://www.asrehamoon.ir/vdccemqss2bq0e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما