تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶
دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سراوان خبر داد:

ایستگاه پایانی دومین سری از مسابقات جام رمضان یادواره شهید سردار سلیمانی

دومین سری از مسابقات فوتبال جام رمضان یادواره شهید سردار سلیمانی در روستای دریدر به ایستگاه پایانی رسید.
ایستگاه پایانی دومین سری از مسابقات جام رمضان یادواره شهید سردار سلیمانی
به گزارش عصرهامون؛ رحمن بخش بهرام زهی دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: دومین دوره جام رمضان مینی فوتبال بخش مهرگان یادواره شهید سپهبد سردار سلیمانی در زمین چمن تازه تاسیس روستای دریدر به ایستگاه آخر رسید.

وی افزود: این دوره از مسابقات که با حضور 10 تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی مهر میراباد ، نائب قهرمانی اتحاد دریدر و سومی اتحاد جوانان به انتها رسید.

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سراوان ادامه داد: فینال این مسابقات که با استقبال بی نظیر علاقمندان به همراه بود  که در انتها با همت لشکر مردم پایه 41 ثارالله اسفندک کاپ قهرمانی و جوایز به تیم های برتر اهدا شد.

بهرام زهی گفت:  این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم مهر میرآباد، سردار سلیمانی دریدر، آسمان دریدر، امید میرآباد، عقاب میرآباد ، دهیاری مورت، دهیاری میرآباد ، گل زمین دریدر ، اتحاد جوانان دریدر و اتحاد جوانان مورت به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: چمن مصنوعی در زمینی به مساحت هزار و 350 متر مربع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در روستای دریدر نصب و زمین چمن مینی فوتیال این روستا در آغازین روزهای اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خاطر نشان کرد: فوتبال یکی از ورزش های پر طرفدار در این روستا محسوب می شود که با نصب چمن مصنوعی در زمین مینی فوتبال که قبلا خاکی بوده؛ موجب می شود استعداد های موجود در این منطقه کشف و شکوفا شود.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcau0n6u49ny01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما