تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مزدوران دشمن تا دیر نشده به آغوش ملت بازگردند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح با تمام توان و با هوشیاری پای کار دفاع از انقلاب، کشور و ملت ایستاده‌اند.
مزدوران دشمن تا دیر نشده به آغوش ملت بازگردند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، احمد شفائی در حاشیه مراسم تدفین شهید اردشیر خطیبی بیان کرد: روز گذشته مردانی از این خطه پهلوان پرور به دنیا اعلام کردند که که هنوز مردانی در این منطقه حضور دارند که پیرو مکتب اسلام هستند.

وی افزود: عزیزان ما شجاعانه در میدان ایستادند و اثبات کردند که پیرو مکتب اسلام و قرآن هستند؛ مردان شجاعی که مجدد اثبات کردند مردمان این خطه پیرو مکتب امام خمینی رحمت الله علیه می‌باشند.

فرمانده سپاه سلمان استان تاکید کرد: رزمندگان ما به ویژه این شهید عزیزی که امروز با حضور شما تشییع گردید با تمام توان اعلام کردند که ادامه دهنده مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و مسیر شهدای دهه شصت را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: امروز همه ما با حضور در مراسم این شهید عزیز اعلام کردیم که ادامه دهنده مسیر انقلاب و شهدا هستیم.

شفائی ادامه داد: حرکت ارزشمند دیروز رزمندگان دو پیام را به جهان مخابره کرد؛ پیام اول به همه مردم عزیز منطقه سیستان، استان و کشور بود که مدافعان انقلاب اسلامی همچنان با تمام توان پای دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و در این راه جان خود را فدا خواهند کرد.

وی گفت: پیام دوم به دشمنان انقلاب و کشور است؛ پیامی که دشمنان ما باید از این واقعه دریافت کنند این است که شما همچون گذشته سرتان به سنگ خواهد خورد و دسیسه‌های شما با شکست روبرو خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان استان افزود: دشمنان ببینند و آگاه باشند که مردم و مدافعان انقلاب ذره‌ای در دفاع از میهن اسلامی کوتاه نخواهند آمد؛ آن‌ها بدانند که پشتوانه انقلاب مردم بصیر آن هستند و در راه دفاع از آن تا آخرین نفس ایستاده‌اند.  

وی افزود: مطمئن باشید که تمامی رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح با تمام توان و با هوشیاری پای کار دفاع از انقلاب، کشور و ملت ایستاده‌اند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: مزدوران دشمن که امروز فریب خورده دشمنان هستند بدانند که پایان خیانت تباهی است و تا دیر نشده به آغوش ملت بازگردند.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcc0sqsm2bqee8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما