تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶
امام‌جمعه موقت سراوان گفت: ذات دموکراسی غربی و استکبار تجاوز و جنگ‌افروزی است اما ماهیت اسلام مقابله با ظلم و جنایت است‌.
ذات دموکراسی غرب و استکبار تجاوز و جنگ‌افروزی است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از  شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی با اشاره به دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری بیان کرد: برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند نشانه‌ای‌ از مردم‌سالاری دینی در کشور بود.
 
وی با بیان اینکه منطق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی و مقابله با زورگویان است، افزود: تا قبل از روی‌کارآمدن جمهوری اسلامی تنها جبهه در دنیا جبهه دموکراسی غربی وابسته به لیبراسیم بود اما انقلاب اسلامی تشکیل شد و مقابل دموکراسی غرب قرار گرفت.
 
امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: ذات دموکراسی غربی و استکبار تجاوز و جنگ‌افروزی است اما ماهیت اسلام مقابله با ظلم و جنایت است‌.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی اضافه کرد: یکی از حوادث تأسف‌بار در غزه رخ داده و اسراییل جنایتکار انسان‌ها و کودکان بی‌گناه را بی‌رحمانه به قتل می‌رساند که مخالفت جمهوری اسلامی مخالفت با چنین جنایت‌هایی است.
 
وی اذعان کرد: کشورهایی که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند از جنایت‌های رخ داده در غزه حمایت کرده اما جمهوری اسلامی ایران که پرچم‌دار و پیشگام مقابله با استکبار و چنین جنایاتی است باید در این زمینه برای نسل جوان در قالب جهاد تبیین بیان کنیم.
 
امام‌جمعه موقت سراوان با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور نمایندگان جدید و افرادی که در ادوار گذشته نماینده بودند مصداق تجربه و نوآوری و سرمایه با ارزش برای مجموعه سیاسی است که باید از اختلاف‌افکنی و کارهایی که باعث خوشحالی دشمن می‌شود پرهیز شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی با اشاره به روز راهیان نور، تصریح کرد: هدف از راهیان نور و اعزام اقشار مختلف به مناطق جنگی آشنایی نسل جدید با اهداف شهدا و ترویج روحیه شهادت‌طلبی است.
 
وی ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری در خصوص نحوه ایشان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و حضور رئیس جمهور در این منطقه و بازدید از مناطق سیل زده، خاطرنشان کرد: کمک‌های دولت، بسیج، سپاه و نهادهای امدادرسان و مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان در حال انجام است و توصیه می‌شود هر فردی در حد توان نیز به این مناطق کمک کند.
 
امام‌جمعه موقت سراوان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ماه مبارک رمضان یک دانشگاه خودسازی است که باید در این ماه به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خداوند متعال را به همراه داشته باشد.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcdx50foyt0996.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما