تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۴
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده جنوب استان خبر داد.
بیمارستان صحرایی سپاه در مناطق سیل‌زده استان دایر می‌شود
سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در حاشیه سرکشی از مناطق سیل‌زده جنوب استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای شروع بحران سیل در جنوب استان در زمینه بهداشت و درمان مردم درگیر در سیل ورود کرده و با تیم‌های پزشکی اعزامی توانست خدماتی در خورشان مردم عزیز به آنان ارائه دهد.

وی افزود: مجموع خدمات صورت‌گرفته باعث شد تا ما به این نتیجه برسیم که برای خدمات بهتر نیازمند راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه باشیم.

شفائی تصریح کرد: با دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه راه‌اندازی این بیمارستان برنامه‌ریزی شد که هم اکنون تجهیزات آن در حال انتقال به این منطقه است.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: این بیمارستان از صبح فردا شنبه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم بتوانیم خدماتی ارزشمند را به مردم عزیزمان ارائه دهیم.

شفائی تصریح کرد: این بیمارستان باتوجه‌به نیازمندی‌های منطقه که پیش‌تر احصا شده است به‌صورت تخصصی به خدمات‌دهی به مردم خواهد پرداخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه تا پایان بحران و تا زمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهد ماند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcewf8znjh8ppi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما