تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۷
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

کالاهای اساسی برای نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت تأمین شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: کالاهای اساسی بخش کشاورزی برای نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان استان تأمین و توزیع شد.
کالاهای اساسی برای نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت تأمین شد
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمدمهدی اکبری بیان کرد: هر ساله در ایام پایانی سال به‌منظور فراهمی کالا و دردسترس‌بودن اقلام ضروری با قیمت مصوب و با کمترین حاشیه سود و حذف واسطه‌ها جهت رفاه هم استانی‌ها نمایشگاه بهاره برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: باتوجه‌به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید کالاهای اساسی بخش کشاورزی مانند برنج، شکر، خرما، گوشت مرغ، تخم‌مرغ و گوشت گوساله این اقلام تأمین و بین شهرستان‌ها توزیع شده است.
 
 مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: همچنین در شهرستان‌هایی که نمایشگاه بهاره دارند عرضه می‌شود، در سایر شهرستان‌ها نیز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های روستایی و عشایری، فروشگاه‌های منتخب در سطح استان عرضه می‌شود.
 
 وی اظهار کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مذکور کالاهای موردنظر را تأمین و در صورت هر گونه پیشنهاد و شکایت با مراجعه به مدیریت نمایشگاه و یا تماس با شماره ۱۲۴ مورد را مطرح کنند.
 
 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdchxqnzq23n--d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما