تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۷
در پی گلایه از وضعیت نامناسب آسفالت؛

شهرداری سراوان از شهروندان عذرخواهی کرد

شهرداری سراوان با انتشار اطلاعیه بابت وضعیت نامناسب آسفالت معابر پس از بارش باران‌های سیل‌آسا از شهروندان عذرخواهی کرد.
شهرداری سراوان از شهروندان عذرخواهی کرد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از شستون؛ بارش باران در شهرستان سراوان که در این فصل از سال بی‌سابقه بوده موجی از خوشحالی و امید را در دل و چشم مردم این خطه از کشور روشن کرد؛ اما پس از بارش باران در این شهرستان شاهد وضعیت نامناسب آسفالت بودند که گلایه آنها را در پی داشت.

کیفیت نامناسب آسفالت معابر و وجود چاله در برخی از خیابان‌های سطح شهر سراوان همواره از مهم‌ترین مطالبات شهروندان سراوانی بوده که با وجود بارش باران ترمیم و روکش آسفالت معابر به دغدغه اصلی آنها تبدیل شده است.

اگر نگاهی گذرا به خیابان‌های سطح شهر از جمله خیابان آزادی، شهید سجاد، حافظ، خلیج‌فارس، تقاطع انقلاب و حمزه و... انداخته شود شاهد چاله‌ها و فرو رفتگی‌های آسفالت خواهیم شد که عبور و مرور را برای خودروها با مشکل مواجه کرده است.

این روزها شهروندان سراوانی به‌جای اینکه خوشحال از بارش باران باشند برای جلوبندی خودروهایشان آن هم در آستانه سال نو نگران هستند که مبادا در وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌های سطح شهر به تعمیرکار نیاز داشته باشند و هزینه‌های هنگفتی را بر دوش شهروندان بگذارد.

در همین راستا و در پی گلایه شهروندان سراوانی شهرداری سراوان با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم بابت وضعیت موجود و تخریب آسفالت به دلیل بارش باران عذرخواهی کرد.

در اطلاعیه شهرداری و شورای شهر سراوان آمده است که آسفالت‌های سطح شهر باتوجه‌به بارندگی‌های اخیر بیشتر به دلیل آب‌گرفتگی و فرسودگی تخریب و خسارات سنگینی در حوزه عمرانی به معابر شهری و شهرداری وارد کرده است.

بنابراین اطلاعیه شهرداری و شورای شهر ضمن عذرخواهی از مردم فهیم سراوان بابت وضع موجود اعلام کرد: در حال برنامه‌ریزی ادامه نهضت آسفالت، لکه‌گیری وترمیم خیابان‌های سطح شهر بوده؛ ولی متأسفانه ازآنجایی‌که اقدام لازم در خصوص رفع مشکلات مذکور و آسفالت آن فقط در صورت خشک‌شدن کامل کف معابر امکان‌پذیر است.

در ادامه این اطلاعیه عنوان شده شهرداری در اولین فرصت به‌محض خشک‌شدن کف معابر نسبت به ادامه نهضت آسفالت و ترمیم آسفالت‌های تخریبی معابر اقدام خواهد کرد؛ نگرانی و نارضایتی مردم عزیز قابل‌درک است و از همه مردم صبور بابت وقفه پیش‌آمده پوزش می‌طلبیم و اقدامات موقتی برای رفع حداقل مشکلات پیش‌آمده در تردد وسایل نقلیه در دست انجام است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjtaevhuqemmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما