تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۰
شهید آقاجان نظری در وصیت‌نامه خودنوشت: برای یاری دین مبین اسلام عازم جبهه‌های حق علیه باطل هستم.
برای یاری دین اسلام عازم جبهه‌های حق علیه باطل هستم
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، شهید آقاجان نظری در دهم آبان‌ماه سال ۱۳۳۳ در زابل متولد شد و در تاریخ ۱۸ دی‌ماه ۱۳۶۵ در سومار بر اثر اصابت مواد شیمیایی به شهادت رسید، پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
بسم رب الشهداء و الصدیقین
 من استوار دوم آقاجان نظری فرزند غلام که به دستور شرعی و الهی رهبر کبیر انقلاب در تاریخ ۳/۳/۶۴ برای دفاع از [کشور] و ملت مسلمان ایران و برای یاری دین مبین اسلام عازم جبهه‌های حق علیه باطل هستم تا شاید بتوانم کلید نجات مظلومان از دست ظالمان تاریخ گردم.

 از کلیه اقوام مخصوصاً مادرم و برادران و خواهران استدعا دارم، بنده را مورد عفو خود قرار داده، از تمامی فامیل استدعا دارم بنده را مورد عفو خود قرار داده و حق خود را بر من حلال کنند.

 از حضور همسرم استدعا دارم بچه‌ها را اذیت و آزار نکند و بعد از من برای آنها مربی خوبی باشد و مهدی عزیز را برای درس‌خواندن تشویق نماید.

از مهدی عزیز خواهش می‌کنم که درس بخواند. از همسرم استدعا دارم که اگر مادرم از نظر مالی احتیاج به کمک داشته باشد به ایشان کمک بفرماید که باعث خوشحالی بنده خواهد شد.

در مورد خرج مرگ و زندگی از همسرم و کلیه اقوام خواهش می‌کنم برابر مقررات و شرع اسلام و رسم‌های گذشته جهت بنده از مال خودم و یا همکاری دیگران که هیچ فرقی ندارد اقدام شود. از همسرم خواهش می‌کنم اگر کسی پیدا شد که از بنده طلبکاری یا بدهکاری داشت برابر گفته‌های خودشان اقدام فرمایید.

 در پایان از [طرف] بنده خدمت کلیه دوستان سلام برسانید و طلب عفو و بخشش بفرمایید.

 «والسلام علیکم و رحمۀ الله و برکاته»
 به امید پیروزی اسلام بر کفر
 استوار نظری‌

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjxaevouqemmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما