تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه‌به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در مناطق جنوبی استان، امکانات لازم در شهرستان‌های موردنظر استقرار یافت و در حال حاضر همه مجموعه‌ها پای‌کار هستند.
امکانات لازم در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان استقرار یافت
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، محمد کرمی در نشست ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در چابهار بیان کرد: در سیل اخیر زمین‌ها و محصولات کشاورزی در برخی از مناطق در شهرستان‌های زرآباد و دشتیاری دچار خسارت شده که باید رسیدگی شود.
 
 وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در حال آماده‌باش به سر می‌برند تا در بارندگی‌ها دچار مشکل نشویم.
 
 استاندار تصریح کرد: باران رحمت الهی است و ما باید با مدیریت درست از این رحمت الهی به نحو مطلوب بهره‌برداری کنیم.
 
 کرمی اظهار کرد: بازگشایی راه‌ها و مسیرها یکی از مهم‌ترین مسائل در مناطق سیل‌زده محسوب می‌شود که لازم است پس از اتمام بارندگی تعمیر و بازسازی شوند.
 
 وی خاطرنشان کرد: همه اکیپ‌های بهداشتی باید در روستاها و مناطق درگیر سیل حضور داشته باشند تا از بیماری‌های احتمالی جلوگیری شود.
 
 استاندار ادامه داد: اکیپ‌های هلال‌احمر اورژانس و اورژانس هوایی در مناطق سیل‌زده مستقر هستند تا در مواقع بحران بتوانند با سرعت بیشتری خدمات‌رسانی کنند.
 
 وی با اشاره به آبرسانی سیار در مناطقی که دچار قطعی آب هستند، بیان کرد: کمک‌های مردمی و خیرین باید ساماندهی تا در اختیار همه مردم قرار گیرد.
 
 کرمی خاطرنشان کرد: در بحث منازل مسکونی آسیب‌دیده از سیل باید بنیاد مسکن با برنامه‌ریزی درست پس از سیل این منازل را بازسازی کند.
 
 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcepf8zzjh8ppi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما