تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۸
 به منظور توسعه فضاهای آموزشی؛

 یک واحد آموزشی در شهرستان کنارک افتتاح شد

 استاندار سیستان و بلوچستان که به منظور بررسی و رفع مشکلات به وجود آمده از سیل به جنوب استان سفر کرده بود با حضور در شهرستان کنارک و روستای «گبولان» یک واحد آموزشی خیرساز را در این روستا افتتاح کرد.
 یک واحد آموزشی در شهرستان کنارک افتتاح شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری »عصرهامون»، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح این مدرسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم روستای «گبولان» شهرستان کنارک بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی برای تحصیل دانش آموزان مستعد روستا فراهم شده است، که با همت خیر محترم و همراهی اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش این مدرسه ساخته شده است.
 
 وی افزود: حالا این معلمین عزیز هستند که باید تلاش کنند تا دانش آموزان منطقه از نظر علمی رشد خوبی را داشته باشند که بتوانند آینده منطقه را تغییر بدهند، چرا که منطقه شما منطقه‌ای بسیار عالی است و از نظر ثروت غنی است، اگر در حوزه توسعه بنای کار ما کار علمی باشد قطعاً موفق خواهیم شد.
 
 کرمی با تشکر از از اقدام خیر محترم در ساخت مدرسه «ایران ما ۳» تصریح کرد: کار خیر همیشه ماندگار است، کسی که زحمت می‌کشد و یک بنایی را آماده کسب علم می‌کند تا زمانی که در آن مکان کسب علم شود ثوابش به آن خیر عزیز می رسد این کار خیر تداوم دارد و این خیلی مهم است، مخصوصاً کار خیر برای کار آموزش همیشه ماندگار است.
 
 میثم لک زایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز در استان هم افزایی بسیار خوبی در حوزه ساخت فضای آموزشی شکل گرفته است، امسال شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی اعتبارات استانی هستیم که جا دارد از استاندار محترم از این بابت تشکر کنم، همچنین در ردیف‌های ملی دولت سیزدهم اعتبارات خوبی را به استان اختصاص داده است و از طرفی استان به کانون توجه خیرین مدرسه ساز، بنیادهای خیریه و نهادهای انقلابی تبدیل شده است.
 
  وی افزود: ماحصل این هم افزایی شکل گرفته افزایش تعداد کلاس درس تحویلی در سنوات اخیر در استان بوده است، که باعث شده است در بین استان‌های کشور بالاترین میزان پروژه و کلاس درس تحویلی را داشته باشیم .
 
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص توسعه سواحل مکران تصریح کرد: در راستای منویات حضرت آقا در سه سال گذشته به این منطقه به طور ویژه توجه کردیم و تعداد کلاس درس تحویلی در منطقه را از عدد ۱۰۰ به ۴۶۷ کلاس درس در امسال رسانده‌ایم و همچنین بیش از ۳۰۰ کلاس درس دیگر در این منطقه در دست ساخت داریم.
 
  لک زایی در خصوص مدرسه ایران ما در روستای گبولان گفت: مدرسه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با ۶ کلاس درس و زیربنای ۵۷۴ متر مربع و اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش مدرسه ساز جناب آقای مطهری احداث و توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تجهیز و آماده استفاده دانش آموزان مستعد روستا شده است.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjmaevmuqemmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما