تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰
وصیت‌نامه شهید؛

امام را یاری کنید

شهید عبدالله کیخا در وصیت‌نامه خود نوشت: امام را یاری کنید و همه کارهایتان برای اسلام باشد.
امام را یاری کنید
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، شهید عبدالله کیخا در سال ۱۳۴۷ در گرگان متولد شد و در تاریخ یکم بهمن‌ماه ۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 سلام‌علیکم

 با سلام و درود بر مهدی موعود و نایب برحقش امام خمینی و امت شهیدپرور اسلام بر تمامی رزمندگان کفرستیز اسلام از بدر تا حنین و حنین تا کر بلای ایران و با سلام بر شما ملت عزیز ایران که به ندای امام عزیز لبیک گفته‌اید و همیشه پشت‌جبهه‌ها را گرم نگه داشته‌اید و فرزندان عزیز و گرامتان را راهی جبهه‌ها کرده‌اید، تا با یاری خدا از اسلام و مملکت اسلام دفاع کنند تا آخرین قطره خونشان در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند.

 پدر و مادر جان: اکنون که من به جبهه‌رفته‌ام از شما طلب بخشش می‌خواهم و امیدوارم که از من ناراحت نباشید و برایم دعا کنید که دیگر باز نگردم.

 پدر و مادر جان: در نبودن من برایم گریه نکنید، زیرا که دشمنان اسلام از این که شما گریه می‌کنید شادی می‌کنند.

 پدر و مادر جان: از شما می‌خواهم که خواهرانم را زینب گونه تربیت کنید که در جامعه اسلام کارهایشان زینب گونه باشد و از برادرانم می‌خواهم که اسلحه بر زمین افتاده‌ام را بردارند و به نبرد با دشمنان اسلام به پا خیزند.

 پدر و مادر جان: از اینکه فرزندتان را در راه خداداده‌اید، خوشحال باشید و باروح باز بر سر قبرم بیایید و هیچ ناراحت نباشید که من شهید شده‌ام، زیرا که ما همه از خدا هستیم و به‌سوی خدا برمی‌گردیم و از شما می‌خواهم همیشه از اسلام دفاع کنید و همه کارهایتان برای اسلام باشد، و امام را یاری کنید و همیشه در نمازجمعه و جماعت شرکت کنید که امام عزیز فرموده است «شیطان‌ها از نمازهای جماعت و جمعه شما می‌ترسند»و از همه خویشان و قومان و همسایگان و کسانی که با من رفت‌وآمد داشته‌اند امیدوارم که مرا ببخشند. از همگی شما التماس دعا دارم تا که خدا به‌خاطر دعاهای شما، مرا که عمری گناه کرده‌ام ببخشد.

 دیگر عرضی نیست جز سلامتی شما. خداحافظ.
 برادر حقیر شما عبدالله کیخا
 خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdch6qnzi23n--d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما