تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۰
شهید غلامعلی کیخا در وصیت‌نامه خود نوشت: پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و پشتیبان روحانیت مبارز باشید.
پشتیبان ولایت‌فقیه باشید
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، شهید غلامعلی کیخا در هشتم مردادماه سال ۱۳۴۶ در زابل متولد شد و در تاریخ هشتم مردادماه ۶۲ در مهران به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زابل سه کوهه به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«و آنان که ایمان آورند ازاین‌پس و هجرت نمودند و جهاد کردند همراه شما خویشاوندان بعضی از ایشان‌اند سزاوارتر به بعضی درک تاب خدا همانا خدا به همه چیز داناست».

 با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام به روان پاک شهیدان وصیت‌نامه خود را به ملت عزیز ایران تقدیم می‌نمایم: ما در این جنگ پیروزیم چون خدا با ماست.

 ما پیروزیم چون ایمان داریم و ما پیروزیم چون با توکل بر خدا می‌جنگیم. ما پیروزیم چون امام‌زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) با ماست. ما پیروزیم چون اتحاد داریم و ما پیروزیم چون بر حق هستیم و ما که در این جا داریم می‌جنگیم برای‌خدا و به ندای حسین (ع) جواب می‌دهیم «و اگر در عاشورا نبودیم که آن حضرت را یاری کنیم» ولی در ایران با صدام و صدامیان در جنگ هستیم و کشته می‌شویم تا درخت اسلام را بهتر آبیاری کنیم.

چون اسلام در هر زمان احتیاج به خون دارد و از بین نمی‌رود در یک‌زمان مثل آهن می‌ماند که روی را گردوخاکی گرفته باشد، ولی هرگز نابود نمی‌شود و ای مردم پیام شهیدان این است که امام را تنها نگذارید. اسلام را یاری کنید. مسجدها را خالی نگذارید پشتیبان ولایت‌فقیه باشید، پشتیبان روحانیت مبارز باشید.

در پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت و فعالت کنید، بر نبردتان بر علیه گروهک‌های ضدانقلاب و فئودال‌ها همان‌طور که ادامه داده‌اید، ادامه دهید و هرگز نماز و دعا را ترک نکنید، خصوصاً دعای کمیل دعای توسل نماز جماعت را که کمر دشمنان اسلام را می‌شکند ترک نکنید و دعا برای رهبر و فرج امام‌زمان حضرت حجت (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را از خدا بخواهید.

 به امید پیروزی حق و پیوستن انقلاب ما به قیام حضرت حجت.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccmmqs42bqee8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما