تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خبر داد:

اهدای ۲ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به سیب و سوران

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران اهدا شد.
اهدای ۲ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، ایوب کرد تمینی در گفتگو با شستون از اهدای تجهیزات پزشکی به شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خبر داد و بیان کرد: موسسه خیریه افق نور هدی یکی از موسسات شاخص در زمینه بهداشت و درمان است که تجهیزات نامبرده توسط نکوئیان خیر گرانقدر اهدا و توسط نماینده این موسسه به شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران تحویل شد.
 
همچنین محمد جواد کیخا فرزانه مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خیرین گرانقدر نقش به‌سزایی در کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتیو درمانی دارند و اقدامات این عزیزان در حوزه شهرستان سیب و سوران که شامل احداث ساختمان‌های واحد رادیولوژی، پایگاه اورژانس و تجهیز واحد دندانپزشکی هست قابل تحسین و تقدیر است.
 
وی ادامه داد: علاوه بر پروژه‌های ساختمانی بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی شامل دستگاه مانیتورینگ، فشارسنج‌های دیجیتالی و عقربه، گوشی معاینه، دستگاه گلوکومتر، کپسول اکسیژن، تب سنج، چارت بینایی سنجی و ...نیز به شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران توسط خیرین گرانقدر اهدا شد.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdciqyaz5t1aqy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما