تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۸
با ادامه نهضت احداث جایگاه‌های سوخت جدید در سیستان و بلوچستان، جایگاه مشهدی منصوری، هم‌زمان با ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان نیمروز به بهره‌برداری رسید.
جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، قربانعلی مردانی، مدیر منطقه زاهدان در آیین بهره‌برداری از این جایگاه بیان کرد: جایگاه اختصاصی مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره‌برداری رسید.
 
مردانی با اشاره به موقعیت مکانی بسیار خوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده است، افزود: احداث این جایگاه که عرضه بنزین و نفت گاز در آن انجام می‌شود، اقدامی مؤثر و ضروری در راستای مدیریت توزیع سوخت و تأمین رفاه مردم است.
 
مدیر منطقه زاهدان تصریح کرد: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفت گاز بوده و از ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۳۸ هزار لیتر فرآورده برخوردار است.
 
وی اظهار کرد: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع و با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
 
مردانی با اشاره به آغاز نهضت احداث جایگاه‌های جدید در استان خاطرنشان کرد: جایگاه مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه منطقه زاهدان و پنجمین جایگاه جدید منطقه است که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی ابراز امیدواری کرد، یک جایگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری در ناحیه زابل افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
مدیر منطقه زاهدان در خصوص احداث جایگاه‌های CNG  در استان نیز گفت: فراخوان احداث ۲۹ باب جایگاه CNG در منطقه زاهدان و ۲۱ باب در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان است.
 
وی همچنین اظهار کرد: تعداد ۱۶ جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه‌گذار است.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcaa0n6e49nia1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما