تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: روز قدس همه باید حضور داشته باشند حتی اگر بیمارید امروز روزی است که حضور ما تأثیرگذار است این مردم ۴۵ سال نشان دادند که حضور داریم و در روز قدس حضور خواهیم داشت.
شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیف همگانی است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از زاهدنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین سجادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان بیان کرد: استغفار و توبه را تا لحظه آخر فراموش نکنید خیلی‌ها بودند که یک‌عمر ذکر خدا می‌گفتند و زندگی خدایی داشتند؛ اما یک غفلت آنان را به قعر جهنم برد.
 
وی ادامه داد: امروز اختلاف وجود دارد در بین خواهر و برادر، زن و شوهر و.... در لحظه آخر گفتند صله‌رحم را فراموش نکنید در جامعه اسلامی و شیعه اختلافات خانوادگی بی داد می‌کند، نمازگزاری صله‌رحم را فراموش نکنید در این عید باستانی صفحه رحم داشته باشید لبخندی که بر لب خانواده می‌نشیند فراموش نکنید.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: پیامبر می‌فرمایند: «فرزندان یتیم و شهدا را فراموش نکنید» عید فطر نزدیک است انشا الله این عید را بفهمیم در این ایام به نهادهای مطمئن کمک کنید تا آنان زکات و کفاره را به افراد نیازمند برسانند.
 
وی افزود: از خدا بترسید درباره نماز نکند رمضان تمام بشود و نماز صبح قضا شود، رمضان تمام شود قرآن را فراموش کنید رمضان تمام شود و نمازجمعه فراموش شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین سجادی تشریح کرد: برخی حرمت ماه رمضان را نگه نمی‌دارد امر کسی حرکت قران، اهل‌بیت و رمضان را بشکند خدا حرمت او را می‌شکنند ۱۳ فروردین مصادف با شهادت امیرالمؤمنین شده است نکند حرمت امیرالمؤمنین را بشکنید پیشنهاد می‌کنم که این شب بسیار مهم و بالا است نکند که آن را بشکنید.
 
وی ادامه داد: دعا می‌کنیم در این شب‌های عزیز خداوند به شمال استان تفضل کند و آبی برای این خطه برساند تا یک شادی و امید آفرینی ایجاد شود از رحمت خدا ناامید نشویم کاهی مواقع حکمت هایس است که ما نمی‌فهمیم نباید ناامید شد.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان اذعان کرد: در سیل جنوب همه ارگان‌ها پای‌کار آمدند دشمن برای این حادثه برنامه داشت؛ ولی مسئولان ما تدبیر کردند و آن‌قدر کمک کردند که مردم گفتند دیگر کمک نفرستید آن‌قدر کمک ارسال شده است که ما به مردم سیب زده پاکستان کمک ارسال می‌کنیم.
 
وی افزود: شخصاً از فرماندار، بسیجیان، سپاهیان، نظامیان و همه افراد که از روزهای اولی حضور داشتند تشکر می‌کنم؛ اما این سیل ادامه خواهد داشت باید تدبیری کرد که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم همه افراد و مسئولان در روزهای پایانی سال پای‌کار بودند که حتی تشکر دارد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین سجادی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و کار اساسی باید پای‌کار باشند و این شأن جمهوری اسلامی نیست که در جامعه اسلامی شاهد کشف حجاب باشیم ما بسیاری شهید داریم در اکثر وصیت‌نامه شهدا به حفظ حجاب توصیه شده است با برنامه‌ریزی خوب این موضوع را پیگیری کند اگر کوتاهی کنیم فرهنگ می‌شود دشمن از این راه وارد می‌شود تا به ارزش‌های دینی ما ضربه بزند.
 
امروز جنگ، جنگ اقتصادی است
وی ادامه داد: شعار امسال بسیار مناسب است، رهبر فرزانه ما سال‌ها ست موارد مختلف را به مسئولان گوشزد می‌کردند امثال فرمودند به قلع نزدیک شدیم، اقتصاد جنگ است امروز جنگ، جنگ اقتصادی است دشمن دارد برنامه‌ریزی می‌کند دشمن من و شما خواب نیست.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان مطرح کرد: دشمن سعی می‌کند به‌وسیله اقتصاد ما را از نماز دور کند به‌وسیله اقتصاد استفاده کند باید از همه ظرفیت‌های مردم استفاده شود امروز جنگ است همه باید پای‌کار باشیم باید تسهیلگری کنیم مبارزه با فساد، رانت، قاچاق، واردات بی‌رویه را جدی بگیریم باید دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند و با هرکس در هرجا مبارزه کنند و نگذارند دشمن وارد عمل شوند.
 
وی افزود: اگر می‌خواهیم اقتصاد پویا داشته باشیم باید مانند دفاع مقدس در کنار هم باشیم و در جنگی که دولت‌های بی‌تدبیر گذشته ایجاد کردند پیروز شویم ما امید داریم که این مشکل نیز مرتفع خواهد شد و دشمن را ناامید می‌کنیم.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین سجادی اظهار کرد: به فضل الهی اقتصادی را ایجاد می‌کنیم که بی‌بدیل است و ناامیدی را برای دشمن ایجاد می‌کنیم همه ما باید تدبیر کنند دولت تصمیم به عزم خدمت مردم دارد این دولت مردمی است دوستان و معاندین باید بدانند و زیرساخت‌های مختلفی را ایجاد کردند در این استان ده‌ها پروژه آب، گاز، راه و... انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: این مردم صبورند تربیت شده مکتب امام علی (ع)، امام حسین (ع)، امام خمینی (ره) و امام خامنه ای هستند در آستانه ۱۲ فروردین هستیم ما هر سال رفراندوم داریم این مردم روز قدس نشان می‌دهند و این حضورها رفراندومی است که هرساله اتفاق می‌افتاد.
 
امام‌جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: امروز مسئله مهم جهان اسلام غزه است دعای رمضان مصداق بارز آن غزه و فلسطین است آنانی که ادعای اسلامی می‌کنند کی می‌خواهند بیدار شوند مردم ایران صدای مظلوم را شنیدند و تا امروز مدافع همه مردم مظلوم هستند مسئله مهم فکر و حضور ما است که از هیچ دشمنی هراس نداریم.
 
وی افزود: امام‌زمان (عج) مردم در غزه آب ندارند غذا ندارند جنایت اخلاقی می‌کنند محاصره می‌کنند؛ اما وعده، وعده الهی است و پیروزی با اسلام است صهیونیست در یک گرداب قرار گرفته و متحیر است، اگر شهید سلیمانی‌ها نبودند، امروز چه وضعیتی داشتیم؟
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین سجادی در پایان گفت: روز قدس همه باید حضور داشته باشند حتی اگر بیمارید امروز روزی است که حضور ما تأثیرگذار است این مردم ۴۵ سال نشان دادند که حضور داریم و در روز قدس حضور خواهیم داشت و برائت خود را از همه مشرکان عالم و آنانی که به اسلام و جبهه مقاومت دشمن هستند نشان خواهیم داد.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgzu9q3ak93y4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما