تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۵
رئیس بیمارستان خاش گفت: این بیمارستان به محض مشاهده علایمی از این بیماری در این شهرستان به صورت آماده باش در آمده و اقداماتی را در این زمینه انجام داده است.
آماده باش بیمارستان امام خمینی(ره) برای مقابله با وبا
آماده باش بیمارستان امام خمینی(ره) برای مقابله با وبا
به گزارش عصر هامون، رضا کرد در خصوص این اقدامات پیشگیرانه در شهرستان خاش اظهار داشت: در پی مشاهده مواردی از بیماری التور در شهرستان خاش بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان در جهت مقابله با این بیماری اقدامات زیادی را انجام داده است .

وی ادامه داد : شناسایی تعداد دو بیمار مشکوک در اوژانس بیمارستان و تهیه نمونه از آنان ، گزارش فوری موارد مشکوک به واحد بیماریهای شبکه بهداشت شهرستان خاش و هماهنگی لازم با آزمایشگاه مرکزی جهت تایید صحت تشخیص بیماری وبا از مهمترین اقدامات عملیاتی برای مقابله با این بیماری بوده است .

وی تصریح کرد : همچنین-مجهز نمودن بخش ایزوله بیماران التور و بستری آنان با انجام کلیه اقدامات بهداشت محیطی ، درمان بیماران توسط متخصص عفونی بیمارستان با توجه به آخرین دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان ، جلسه اضطراری با حضور مدیریت محترم شبکه و بیمارستان، کارشناس مسئول واحد بیماریها، مسئولین بخش ها و مترون جهت بررسی وظایف و تجزیه و تحلیل وضعیت موجود ، گزارش روزانه موارد اسهالی به واحد بیماریها و تهیه نمونه از آنها ، ضدعفونی نمودن بخش های بیمارستان جهت پیشگیری از انتقال بیماری و ضدعفونی نمودن خودروهای اورژانس۱۱۵شهرستان از سایر اقدامات برای جلوگیری از این بیماری در شهرستان خاش می باشد .

وی در پایان از همه ی شهروندان خواست تا به محض مشاهده علایم بیماری وبا به مراکز درمانی و بیمارستان مراجعه نمایند تا هرچه سریعتر بهبود پیدا نمایند .
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcg3x9t.ak9xw4prra.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما