تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش :

نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت غیر قابل انکار است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش گفت : خدمت به مردم فرصتی است که پروردگار در اختیار ما قرار داده است و این بهترین زمانی است برای کسب رضای پروردگار و طلب روزی حلال است و می بایست از این فرصت مغتنم به نحو احسنت و شایسته استفاده کرد .
نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت غیر قابل انکار است
نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت غیر قابل انکار است
به گزارش عصر هامون، سرهنگ احسانعلی آذر پودینه در برنامه صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در خاش برگزار گردید ، اظهار داشت :‌ پلیس مطمئناً بدون همکاری و تعامل شهروندان در انجام ماموریتهایش موفق نخواهد بود .

وی در ادامه با بیان این مطلب که مردم می بایست نیروی انتظامی را همواره امین خود بدانند ، تصریح کرد : خدمت به مردم فرصتی است که پروردگار در اختیار ما قرار داده است و این بهترین زمانی است برای کسب رضای پروردگار و طلب روزی حلال است و می بایست از این فرصت مغتنم به نحو احسنت و شایسته استفاده کرد .

این مسئول بیان کرد : مربیان و خانواده ها با شیوه رفتار صحیح می توانند دانش آموزان را از هرگونه آسیبی دور نگه دارند و یک فضای سالم و امن را برای تعلیم و تربیت فرزندانشان ایجاد کنند .

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی نماد و مظهر اقتدار و استقامت است و نقش این نیروی مقدس در ایجاد امنیت و نظم در سطح جامعه غیرقابل انکار است .

در ادامه این مراسم علیرضا شهرکی فرماندار خاش اظهار داشت : در چندین سال گذشته شاهد همیاری و تعامل مردم با پلیس بوده ایم و این مهم موجبات بهبودی وضعیت امنیتی شهر را نیز فراهم کرده است .

وی ادامه داد : ایجاد رفاه و آسایش مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امری است بسیار ضروری که همگان موظفیم در این راستا گام برداریم .

علیرضا شهرکی تصریح کرد :‌ نیروی انتظامی شهرستان خاش در چندین سال قبل اهتمام ویژه ای در برقراری امنیت و نظم داشته است و رضایت مردم را در پی داشت .

فرماندار خاش خاطرنشان کرد :‌ امروز نیروی انتطامی در سایه رهبری و ولایت و منویات گوهربار رهبر کبیر انقلاب اسلامی با اقتدار و سعی و تلاش بسیار در سطح جامعه همسو با مردم و مسئولان ف نعمت آرامش و امنیت را بعنوان اولین نیاز و ضرورت هر جامعه گسترده است .

وی در پایان بیان کرد : همدلی و همراهی بسیار خوبی بین نیروهای انتطامی ، بسیج و دیگر ادارات وجود دارد و کمترین مشکل را در بحث ناامنی و معظلات اجتماعی در این شهرستان شاهد هستیم .
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcevo8e.jh8wwi9bbj.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما