تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹
امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش تاکید کرد؛

مدارس قرآنی نسبت به گسترش فرهنگ قرآنی فعال‌تر شوند

امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش گفت:‌ مرحله قابل احساس در این است که درون دل و اعماق ضمیر خواننده، چیزی جز علاقه به خداوند نباشد و انسان تشخیص دهد که در قلبش با قرائت قرآن مجید ، چیزی جز خداوند مهربان جای ندارد.
مدارس قرآنی نسبت به گسترش فرهنگ قرآنی فعال‌تر شوند
مدارس قرآنی نسبت به گسترش فرهنگ قرآنی فعال‌تر شوند
به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام محمد حسین میری در جلسه هم اندیشی مدیران و مربیان مدارس قرآنی شهرستان خاش، اظهار داشت: قرآن، مهم‌ترین و ارزشمندترین کتاب مسلمانان است و مدارس قرآنی می بایست نسبت به گسترش فرهنگ قرآنی در بین مردم فعال‌تر شوند.
وی تصریح کرد: مرحله قابل احساس در این است که درون دل و اعماق ضمیر خواننده، چیزی جز علاقه به خداوند نباشد و انسان تشخیص دهد که در قلبش با قرائت قرآن مجید ، چیزی جز خداوند مهربان جای ندارد.
مهین شیرزایی معاون فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان خاش نیز در این جلسه اظها رداشت: هدف از اجرای این مدارس در حقیقت، آشنائی هر چه بیشتر دانش آموزان با کلام وحی و انس و الفت آنها با کلام‌الله مجید در سطح این شهرستان است.
وی همچنین فرهنگ‌سازی اجرای این مدارس قرآنی را در سطح شهرستان از اهداف این مدارس دانست و تصریح کرد: امیدواریم که اجرای چنین کلاسهای در سطح شهرستان خاش با موفقیت اجرا شود و بتوانیم شاهد اجرای چنین برنامه‌های در سطح بین المللی نیز به صورت گسترده باشیم.
وی در پایان بیان کرد: تشویق و جذب جوانان به سمت برنامه‌های دینی و فعالیت‌های قرآنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این راستا مسئولان ذیربط تمام تلاش خود را به کار گیرند.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcdno0o.yt0so6a22y.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما

شهسواری
این مطلب پیگیری میخواد عزیزان تا به قران اهمیت بیشتری داده شود در زندگی ها