تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
با پیگیری نماینده مردم سیستان؛

تمام جاده‌های روستایی سیستان آسفالت می‌شوند

نماینده مردم سیستان گفت: بزودی جاده های روستایی سیستان آسفالت می شوند.
جاده‌های روستایی سیستان آسفالت می‌شوند/ معاون وزیر راه و شهر سازی قول مساعد داد
جاده‌های روستایی سیستان آسفالت می‌شوند/ معاون وزیر راه و شهر سازی قول مساعد داد
به گزارش عصر هامون به نقل از اوشیدا، سید باقر حسینی اظهار داشت: طی سفری که معاون وزیر راه و شهرسازی (30 مهر 92) به منطقه سیستان داشت و پیگیری هایی که در مجلس صورت گرفت مقرر شد با توجه به اینکه بسیاری از جاده های سیستان زیر سازی شده و نیاز به آسفالت دارد هر چه سریعتر نسبت به آسفالت آنها رسیدگی شود.
وی افزود: در دیداری که با معاون وزیر راه و شهرسازی داشتیم وی قول مساعد داد که تمامی راه های روستایی سیستان که زیر سازی شده اند و بالای 50 نفر جمعیت دارند آسفالت شوند.
حسینی ادامه داد: از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه با معاون وزیر راه و شهر سازی، بحث جاده زابل به زاهدان بود که مصوب شد هر چه سریعتر اقدامات جهت بهره برداری آن صورت بگیرد تا بتوانیم بخشی از این پروژه را تا دهه فجر انقلاب اسلامی سالجاری بهره برداری نماییم.
نماینده مردم سیستان خاطرنشان کرد: مسئله بعدی که در این جلسه مطرح شد، توجه و رسیدگی به چند پل در نقاط حادثه خیز مناطق روستایی بود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfecdj.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

شایان
جوجه رو آخر پاییز میشمارن آقا سید،خواهیم دید . . .
درموردجاده زابل زاهدان همه استان میدونند که اعتباراتش رودکترشهریاری ازوزیرراه وشهرسازی گرفته پس شما جرا؟
سارانی
شش ساله که هرساله سه بار میاند راه روستایی ما رو درست میکنند که میگند اسفالت میکنیم اما خبری نیست تورا بخدا به مسولین بگید همون جاده خاکی خودمان را خراب نکنید . از دوستمحمدخان