تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳
تمرينات تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان از عصر روز گذشته (شنبه) براي حضور در جام جهاني روسيه آغاز شد.
آغاز تمرينات فرنگي كاران با صحبت‌هاي روحيه بخش محمد بنا
آغاز تمرينات فرنگي كاران با صحبت‌هاي روحيه بخش محمد بنا
به گزارش عصر هامون،روابط عمومي فدراسيون كشتي، در ابتداي اين تمرين محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان در جمع اردونشينان برنامه هاي اين تيم تا زمان حضور در جام جهاني از جمله رقابت هاي قهرماني كشور، جام يادگار امام و اردوهاي برگزار شده را برشمرد.

بنا در جمع كشتي گيران با اشاره به اينكه ما مي توانيم در كنار هم به بهترين دست يابيم گفت: سال پيش رو سال سختي براي ماست از بايد تلاش كنيم از عملكرد خود در دوره گذشته بازيهاي آسيايي دفاع كنيم و از طرف ديگر در رقابت هاي جهاني نيز جزء سه تيم برتر دنيا باشيم.
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي با اشاره به حضور حسن بابك بعنوان مدير تيمهاي ملي

كشتي فرنگي اظهار داشت: بابك از بزرگان كشتي فرنگي است و مسلما با حضور وي برنامه هاي ما براي شركت موفقيت آميز در رقابت هاي پيش رو به شكل بهتري پيش خواهد رفت.

بنا در پايان خطاب به شاگردانش خاطرنشان کرد: براي رسيدن به موفقيت بايد بعنوان يك تيم در كنار هم سخت و بي وقفه تلاش كنيم.

در ادامه حسن بابك مدير امور تيم هاي ملي كشتي فرنگي نيز با اشاره به اينكه محمد بنا بهترين فرد براي هدايت فرنگي كاران ايراني است، ‌افزود: اميدوارم بتوانيم همه در كنار هم باعث سرافرازي كشتي فرنگي ايران شويم.

اردونشينان در ادامه با ميانداري محمد فقيري فرنگي كار وزن ۵۵ كيلوگرم به دويدن و نرمش پرداختند و سپس يك مرور فن سبك را در برنامه داشتند.

در اين تمرين حميد سوريان،‌اميد نوروزي، قاسم رضايي، بشيرباباجان زاده و حبيب اله اخلاقي در كنار ساير كشتي گيران به تمرين پرداختند و سعيد عبدولي نيز ديشب به جمع اردونشينان ملحق شد.

اين مرحله از تمرينات تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان تا روز ۸ دي ماه طبق برنامه كادر فني در محل خانه كشتي تهران ادامه مي يابد.

انتهاي پيام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcb95ba.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما